  • 51. Data: 2020-07-05 20:00:25
    Temat: Re: Ciepła woda
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2020-07-05 o 19:13, Kadar pisze:

    > Bez szczegółów ale nie.

    https://www.youtube.com/watch?v=DCTHreh67lA :-)

    Robert

  • 52. Data: 2020-10-23 19:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > Jakie to miłe. Piszesz odwrotnie proporcjonalnie do tego jak moja
    > była żona powiedziała kiedy skończyłem taras: no to zrobiliśmy.

    ;-DDDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiem, że to, co piszę, jest może średnio mądre,

  • 53. Data: 2020-10-24 17:19:13
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia 23 Oct 2020 17:00:03 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Kadar o...@g...com ...

    > ;-DDDDDD

    Wy daliście radę ja jak małpa powtarzałem to co mi powiedzieliście.
    Niby cywilizacyjnie jesteśmy tak wysoko a tu niektóre osobniki jak widać
    cały czas na drzewie.
    --
    Kadar

  • 54. Data: 2020-10-24 20:00:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Kadar Oszmiański o...@g...com ...

    > Wy daliście radę ja jak małpa powtarzałem to co mi
    > powiedzieliście. Niby cywilizacyjnie jesteśmy tak wysoko a tu
    > niektóre osobniki jak widać cały czas na drzewie.

    Ze spokojem - brak wiedzy to nie wstyd.
    Wstyd jest wtedy jak ktos wiedzy nie ma ale twoeirdzi ze ma.
    Ja sie własnej niekompetencji w tematach tej grupy nie wstydze, pytam o
    wszystko i garsciami staram sie wyciagac wiedze od wyjadaczy :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Wątroba była cały dzień śledziona

  • 55. Data: 2020-10-25 16:15:45
    Od: Kadar Oszmiański <o...@g...com>

    Dnia 24 Oct 2020 18:00:00 GMT, Budzik napisał(a):

> [...]
    > Ja sie własnej niekompetencji w tematach tej grupy nie wstydze, pytam o
    > wszystko i garsciami staram sie wyciagac wiedze od wyjadaczy :)))

    Są to chyba jedyne grupy jakie znam gdzie bycie w grupie polega na
    wspieraniu się a nie walce i podgryzaniu. Mówiąc grupy mam na myśli
    szeroko pojęte przypadkowo zebrane osoby w dowolnym celu (praca,
    społeczności lokalne, partie polityczne itd.)
    Z przyjemnością jestem uczestnikiem tej grupy.
    --
    Kadar

  • 56. Data: 2020-10-25 16:51:48
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-10-25 o 16:15, Kadar Oszmiański pisze:

> [...]
    > społeczności lokalne, partie polityczne itd.)
    > Z przyjemnością jestem uczestnikiem tej grupy.

    Cieszę się bardzo :)

    --
    Janusz

  • 57. Data: 2020-10-25 18:27:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kadar Oszmiański napisał:

    > Z przyjemnością jestem uczestnikiem tej grupy.

    Przypomniało mi się, jak to bacę komisja przepytywała przed
    wstąpiniem do Partii:

    -- W czasie wojny do jakichś band nie należeliście?
    -- Nie, ta będzie pierwsza.

    --
    Jarek