  • 1. Data: 2020-06-13 10:21:21
    Temat: garaz blaszak dach
    Od: glumek <g...@g...com>

    zauwazylem ze powoli dach w garazu blaszaku zaczal rdzewiec i delikatnie
    przeciekac
    jak najtnszym kosztem zabezpieczyc dach ?

  • 2. Data: 2020-06-13 11:20:30
    Temat: Re: garaz blaszak dach
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 13.06.2020 o 10:21, glumek pisze:

    > zauwazylem ze powoli dach w garazu blaszaku zaczal rdzewiec i delikatnie przeciekac
    > jak najtnszym kosztem zabezpieczyc dach ?

    Położyć (na gorąco) papę termozgrzewalną.
    I wyrzucić spację przed pytajnikiem.
    I używać polskich znaków diakrytycznych.

  • 3. Data: 2020-06-13 13:24:12
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    W dniu 2020-06-13 o 10:21, glumek pisze:
    > zauwazylem ze powoli dach w garazu blaszaku zaczal rdzewiec i delikatnie
    > przeciekac
    > jak najtnszym kosztem zabezpieczyc dach ?
    Nie wiem czy najtańszym ale ja po prostu położyłbym drugą warstwę blachy
    - zależy jaki kształt blachy ale powinna jedną w drugą wejść ładnie.

  • 4. Data: 2020-06-13 13:30:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Pani w podstawówce mówiła żeby nie zaczynać zdań od "I". Ale co ona przy kundlu mogła
    wiedzieć.

  • 5. Data: 2020-06-13 13:52:32
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-13 o 13:24 +0200, sirapacz napisał:
    > Nie wiem czy najtańszym ale ja po prostu położyłbym drugą warstwę
    > blachy
    > - zależy jaki kształt blachy ale powinna jedną w drugą wejść ładnie.

    Blaszany dach często trzyma się na wkrętach które są wwiercone od
    góry - w takiej sytuacji łebki nie pozwolą położyć drugiej warstwy.

    Mateusz

  • 6. Data: 2020-06-13 13:55:19
    Od: Runt <r...@a...prv>

    > Pani w podstawówce mówiła żeby nie zaczynać zdań od "I". Ale co ona przy kundlu
    mogła wiedzieć.

    brawo zenusiu! przy tobie nie mogła nic powiedzieć bo byś ja albo
    oszczekał albo oszczał jak to masz w zwyczaju czyli zakodowane w genach.
    coś jednak oprócz kredy wyniosłeś z podstawówki.

    --
    Runt

    Keep smilling. All's well that ends well!

    http://100aferpis.pl/

  • 7. Data: 2020-06-13 14:07:47
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Mateusz Viste napisał:

    > Blaszany dach często trzyma się na wkrętach które są wwiercone od
    > góry - w takiej sytuacji łebki nie pozwolą położyć drugiej warstwy.

    To może nawet lepiej. Takie ścisłe złożenie blach do kupy daje dobre
    warunki do tego, by i w ten nowy arkusz wdała się rdza. A najlepiej
    to wywalić starą i dać nową. Roboty przy tym będzie prawdopodobnie
    mniej.

    --
    Jarek

  • 8. Data: 2020-06-13 14:34:08
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-06-13 o 14:07 +0200, Jarosław Sokołowski napisał:
    > To może nawet lepiej.

    No pewnie, a przy wietrze w bonusie mamy fajne granie. :)

    > A najlepiej to wywalić starą i dać nową. Roboty przy tym będzie
    > prawdopodobnie mniej.

    Nie śmiałem sugerować tego wprost, wszak OP pytał o "najtańszy możliwy"
    sposób naprawy dachu... Głupio proponować zwyczajną jego wymianę, kiedy
    człowiek oczekuje jakiegoś plastra do nalepienia na szybko. Ja takich
    plastrów nie znam.

    Mateusz

  • 9. Data: 2020-06-13 14:41:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Pani w podstawówce mówiła żeby nie zaczynać zdań od "I". Ale co ona przy kundlu
    mogła wiedzieć.

    To, że nauczyciele dla świętego spokoju przepchnęli Cię
    przez 7 klas obowiązku szkolnego (i odetchnęli z ulgą),
    nie znaczy, że Twoja wiedza o języku polskim wyszła
    poza składnię elementarza Falskiego. Ciulu* bałucki**.

    * śląskie
    ** Bałuty i Chojny to naród spokojny, bez kija i noża
    nie podchodź do bałuciorza.

  • 10. Data: 2020-06-13 14:51:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:20200613135232.2f2e2675@mateusz>
    user Mateusz Viste pisze tak:

    > Blaszany dach często trzyma się na wkrętach które są wwiercone od
    > góry - w takiej sytuacji łebki nie pozwolą położyć drugiej warstwy.

    chłopaki potrzymajcie mi piwo ;)

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce