  • 1. Data: 2020-06-07 15:22:10
    Temat: X-hose wąż rozciągliwy
    Od: Majka <k...@g...com>

    Hej, czy uzywaliscie moze na budowach, w ogrodach czy do mycia aut węży
    rozciągliwych, elastycznych?
    Faktycznie sa tak praktyczne?
    Czy nie warto wydawac na to pieniedzy?
    Dziala/wytrzyma chociaż jeden sezon podlewania?
    Majka

  • 2. Data: 2020-06-07 17:38:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W Łodzi na giełdzie samochodowej sprzedawali takie węże po 12-15 złotych. Nie możesz
    kupić i wypróbować?

  • 3. Data: 2020-06-07 19:47:37
    Temat: Re: X-hose wąż rozciągliwy
    Od: Marek <f...@f...com>

    AdBuster testował:
    https://youtu.be/UxE4_LwSFb8

    --
    Marek

  • 4. Data: 2020-06-07 22:15:57
    Od: e...@g...com

    Jak z Mango to najwyższą jakość.

  • 5. Data: 2020-06-08 11:08:26
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 7 czerwca 2020 15:22:11 UTC+2 użytkownik Majka napisał:
> [...]
    > Faktycznie sa tak praktyczne?
    > Czy nie warto wydawac na to pieniedzy?
    > Dziala/wytrzyma chociaż jeden sezon podlewania?

    Praktyczne są tylko mało trwałe(przynajmniej te co ja używałem)
    Miałem dwa
    Jeden wytrzymał cały sezon, drugi 5 tygodni
    Pękały wewnętrzne wężyki

  • 6. Data: 2020-06-08 11:19:59
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2020-06-07 o 15:22, Majka pisze:
> [...]
    > Faktycznie sa tak praktyczne?
    > Czy nie warto wydawac na to pieniedzy?
    > Dziala/wytrzyma chociaż jeden sezon podlewania?

    Dobrze to działało, dopóki woda była w studni i pompka to napędzała. Po
    podłączeniu do sieci wodociągowej zaczęło pękać na potęgę. Ilość dziur w
    tej dętce okrytej materiałem była tak duża, że po miesiącu to się
    nadawało tylko jako wąż-sączek do nawadniania.

    --
    viktorius