  • 1. Data: 2020-06-04 19:07:43
    Temat: Re: plytki na balokonie a deszcz
    Od: h...@g...com

    Dzisiaj skończyłam kłaść płytki na balkonie i nagle rozpętała sie burza i zalała mi
    cały balkon a klej jeszcze mokry ???????? i co teraz

  • 2. Data: 2020-06-04 20:00:11
    Od: "P_P" <p...@x...onet.pl>

    Użytkownik <h...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com
    > Dzisiaj skończyłam kłaść płytki na balkonie i nagle rozpętała sie
    > burza i zalała mi cały balkon a klej jeszcze mokry ???????? i
    > co teraz

    Nic zlego sie nie stanie, klej zwiąże.

    --
    Pozdrawiam,
    Piotr

  • 3. Data: 2020-06-04 23:55:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 4.06.2020 o 19:07, h...@g...com pisze:

    > Dzisiaj skończyłam kłaść płytki na balkonie i nagle rozpętała sie burza i zalała
    mi cały balkon a klej jeszcze mokry ???????? i co teraz

    Nic. Wyschnie i po burzy. W budownictwie stosuje się obecnie
    technikę "mokre na mokre" dosyć często, a standardowy Ceresit,
    czy inny Atlas jest wodą zaprawiany.

  • 4. Data: 2020-06-05 22:55:02
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam
    ???????? i co teraz

    Ja w kwestii formalnej: dlaczego miła helena.m wygrzebała jakiś wątek z prehistorii
    zamiast nowy założyć?
    Ekologia taka, czy nowy obyczaj wprowadzili?
    pozdro. abomito