  • 1. Data: 2020-06-09 18:09:40
    Temat: Co się stanie jak kupie za słabą klime?
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Jest 40 stopni na zewnątrz.
    Okna i drzwi balkonowe od południa i zachodu plus kuchnia.
    Pieczemy, gotujemy i pracujemy w mieszkaniu bo zaraza.

    Kupujemy najtańszą klimę z linka z wątku obok

    https://allegro.pl/uzytkownik/sjemek?string=gree&ord
    er=p&bmatch=baseline-product-eyesa2-engag-dict45-hou
    -1-1-0605

    I co się stanie?
    Zepsuje się w pierwszym bo będzie musiała pracować na 100% przez 12h?

    Czy po prostu zamiast deklarowanych 15 stopni będę miał 22 stopnie
    a klima padnie po kilku latach z przyczyn niezależnych.

  • 2. Data: 2020-06-09 19:47:46
    Temat: Re: Co się stanie jak kupie za słabą klime?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 9 Jun 2020 09:09:40 -0700 (PDT), Bolko

    > Zepsuje się w pierwszym bo będzie musiała pracować na 100% przez 12h?

    Nie zepsuje się, to nie parowóz.

    > Czy po prostu zamiast deklarowanych 15 stopni będę miał 22 stopnie

    Może tak być że będzie za słaba aby zbić odpowiednio temperaturę.

    > a klima padnie po kilku latach z przyczyn niezależnych.

    Do odpowiedzi na to pytanie dokup kryształową kulę. ;P

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 3. Data: 2020-06-09 19:57:26
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Bolko.
    On 09.06.2020 18:09 you wrote:

    > Jest 40 stopni na zewn=C4=85trz. Okna i drzwi balkonowe od
    > po=C5=82udnia i zachodu plus kuchnia. Pieczemy, gotujemy i pracujemy
    > w mieszkaniu bo zaraza. Kupujemy najta=C5=84sz=C4=85 klim=C4=99 z
    > linka z w=C4=85tku obok
    > https://allegro.
    > pl/uzytkownik/sjemek?string=3Dgree&order=3Dp&bmatch=
    3Dbasel=
    > ine-product-eyesa2-engag-dict45-hou-1-1-0605 I co si=C4=99 stanie?
    > Zepsuje si=C4=99 w pierwszym bo b=C4=99dzie musia=C5=82a
    > pracowa=C4=87 na 1= 00% przez 12h? Czy po prostu zamiast
    > deklarowanych 15 stopni b=C4=99d=C4=99 mia=C5=82 22 s= topnie=20 a
    > klima padnie po kilku latach z przyczyn niezale=C5=BCnych.

    22 będziesz miał o 5 rano. O 15 pewnie około 28 :)

    --
    Pete

  • 4. Data: 2020-06-09 22:19:54
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 09.06.2020 18:09, Bolko wrote:
    > bo będzie musiała pracować na 100% przez 12h?

    Na pewno, będzie chodzić głośno.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 5. Data: 2020-06-10 11:16:20
    Od: e...@g...com

    Chłodniej będzie tylko przy urządzeniu.

  • 6. Data: 2020-06-10 21:19:27
    Od: Kadar <o...@g...com>

    > Jest 40 stopni na zewnątrz.

    Kurcze cieplej niż tutaj.

    > Okna i drzwi balkonowe od południa i zachodu plus kuchnia.
    > Pieczemy, gotujemy i pracujemy w mieszkaniu bo zaraza.

    Tu też ale już pozwalają po 2 przy stoliku siedzieć.

    K.

  • 7. Data: 2020-06-17 16:54:31
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2020-06-09 o 18:09, Bolko pisze:
    > Jest 40 stopni na zewnątrz.
    > Okna i drzwi balkonowe od południa i zachodu plus kuchnia.

    Gdyby tylko projektant pomyślał, jaki to słaby pomysł...

    Kup rolety zewnętrzne. Klima nie będzie potrzebna.

    Każdy metr kwadratowy okna wpuszcza ok 1 kW mocy cieplnej do domu.
    Zasłoń 4 m2 okien i będzie to równoważne z kupieniem klimatyzatora z linka.

    --
    MN

  • 8. Data: 2020-06-18 07:03:01
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Niestety to jest mieszkanie.
    Rolety zewnętrzne nie wchodzą w grę a wewnętrzne nie dają rady.

    Kupiłem rolkę foli aluminiowej ale nie jestem pewien czy to dobry pomysł.
    Będzie ciemno

  • 9. Data: 2020-06-18 11:54:35
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-06-18 o 07:03, Bolko pisze:
    > Niestety to jest mieszkanie.
    > Rolety zewnętrzne nie wchodzą w grę a wewnętrzne nie dają rady.
    >
    > Kupiłem rolkę foli aluminiowej ale nie jestem pewien czy to dobry pomysł.
    > Będzie ciemno

    To zużyj ją w kuchni a kup sobie folię ratunkową, 2-3zł kosztuje na
    aledrogo, przyklejasz ją na wodzie do szyby, ona prześwieca ale odbija
    ponad 90% promieniowania, pamiętaj złotym do środka :)

    --
    Janusz

  • 10. Data: 2020-06-18 18:59:32
    Od: Bolko <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 18 czerwca 2020 11:54:38 UTC+2 użytkownik Janusz napisał:

    > To zużyj ją w kuchni a kup sobie folię ratunkową, 2-3zł kosztuje na
    > aledrogo, przyklejasz ją na wodzie do szyby, ona prześwieca ale odbija
    > ponad 90% promieniowania, pamiętaj złotym do środka :)

    mam taką
    tylko nie rozumiem tego "przyklej ją na wodzie do szyby"
    bo już bym dawno przykleił
    na taśmie klejącej się boje bo mi od temperatury
    tak się nagrzeje że potem będę miał problem z usunięciem