    From: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: CleanSymag i krotka rura
    Date: Mon, 12 Jan 2009 00:39:13 +0100

    > Ta pomyliło mu się wszystko. Natomiast stosowanie licy do podłączania
    > głośników jest jak najbardziej zasadne z tym, że bez przesadzy ze
    > średnicami drucików i materiałem. Czy to miedź czy złoto ma niewielkie
    > znaczenie.

    Jeżeli chodzi o licę to używa się jej ze względu na dużą wytrzymałość
    mechaniczną.
    Od strony elektrycznej dla częstotliwości akustycznych nie ma ona
    najmniejszego znaczenia. Równie dobrze sprawdzi się zwykły przewód z
    pojedynczymi drutami, taki sam jaki używa się do wykonywania instalacji
    elektrycznych.
    Lica natomiast ma szerokie zastosowanie w sygnałach wysokiej częstotliwości,
    gdzie dużą rolę odgrywa zjawisko naskórkowości.

    Kolego Fonon idę o zakład, że nie jesteś w stanie odróżnić jakości dźwięku
    ze sprzętu, w którym połączono wzmacniacz z głośnikami super specjalnym
    audiofilskim przewodem z miedzi beztlenowej, zbudowanym z licy, w której
    każda nitka jest pozłacana, a przewód zalany rtęcią w cenie 20000$ za 1mb od
    sprzętu połączonego zwykłym przewodem instalacyjnym YDY posiadającym
    pojedyncze żyły o odpowiednim przekroju :)))
    A moze by tak podsunąć pomysł na kolejny program dla "Pogromców Mitów" :)))