    From: "Zbyszek" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: CleanSymag i krotka rura
    Date: Tue, 13 Jan 2009 16:14:30 +0100
    Sender: k...@n...test.onet.pl

    Witam
    Widzę, że z moim przykładem z kablem zasilającym wzbudziłem spore emocje.
    Na poparcie mojej wypowiedzi mogę tylko zaprosić do lektury Elektroniki
    Praktycznej bodajże listopadowy numer.
    Tam wyraźnie jest napisane, iż stosowanie wydumanych kabli w zasilaniu jest tak
    jak mój przedmówca napisał nalepianiem plasterka na balonik z helem, a wręcz
    mówiąc dosadniej OSZUKIWANIEM ludzi.
    Wiele urządzeń powstaje tylko po to aby wyciągnąć kasę od niczego nie
    podejrzewających ludzi, którzy nie muszą być elektrykami, elektronikami itd.
    Jeśli rzeczywiscie słyszysz różnicę na różnych kablach zasilających to chylę
    czoła.
    Ja napewno jej nie usłyszę bo według testów audiofonicznych słyszę do 4kHz.

    Pal sześć jeśli wydajesz sporą kasę "bez głowy" (ogłuszony reklamą) na sprzęt
    audio.
    Dużo gorzej jest jeżeli w ten sposób zaczynasz się leczyć, odchudzać itp.
    Wtedy to jest już problem.

    Zbyszek