  • Data: 2010-01-13 10:16:46
    Temat: Re: Co macie w grzejnikach?
    Od: "e-kran" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Normalnie powinna być woda z inhibitorami korozji. Jest na to norma.
    > --
    > Jackare

    Ale jakimi? Czytam na stronie FERDOM o MB-1 i CH-1. Zalecane do wszystkich
    instalacji za wyjątkiem wykonanych z aluminium (ALUPEX ?). Czyli np. u mnie
    odpada. CH-2 (Copal) już wygląda OK bo jest do wszystkich instalacji.
    Coś mi się przypomina, że firemka robiąca u mnie instalację C.O. odwodziła
    mnie od dodawania jakichkolwiek środków do wody grzewczej. Na 99% nie mam tam
    wlane nic oprócz twardej wody :-/ Po drugie nie wiem jak toto ewentualnie
    zaaplikować, bo nie mam żadnego ustrojstwa dozującego (zaworu).
    W jednym z materiałów na ten temat przeczytałem zalecenie (rozbawiło mnie do
    łez) aby "napełniać instalację CO miękką wodą, najlepiej deszczówką" :-)))

    Pozdrawiam
    e-kran