  • 1. Data: 2022-01-25 11:46:39
    Temat: Co pierwsze, różnicówka czy bezpiecznik?
    Od: GreDi <g...@n...pl>

    Cześć,

    mam taki przypadek że najpierw jest bezpiecznik 3P 20C a dopiero
    następnie szeregowo jest wpięty wyłącznik RCD 4P 40A 30mA AC. Czy to
    będzie działać?

    Rozumiem że w domach instaluje się różnicówkę a za nią stado
    bezpieczników. W ten sposób jedną różnicówką, zabezpiecza się kilka
    obwodów. Ale w przypadku gdy mamy dedykowaną różnicówkę za dedykowanym
    bezpiecznikiem to w czymś przeszkadza, taka dosyć nietypowa kolejność?

    Dzięki
    GreDi

  • 2. Data: 2022-01-25 14:43:55
    Temat: Re: Co pierwsze, różnicówka czy bezpiecznik?
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    To jest prąd zmienny, więc najpierw jest jedno, a za chwilę najpierw jest drugie.
    PS. Za dużo przebywasz z kobietami ;-).

    -----

  • 3. Data: 2022-01-25 20:30:07
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:ssokef$4sk$1@gioia.aioe.org>
    user GreDi pisze tak:

    > mam taki przypadek że najpierw jest bezpiecznik 3P 20C a dopiero
    > następnie szeregowo jest wpięty wyłącznik RCD 4P 40A 30mA AC. Czy
    > to będzie działać?

    Będzie. Sprawny bezpiecznik niewystrzelony to drut.

> [...]
    > kilka obwodów. Ale w przypadku gdy mamy dedykowaną różnicówkę za
    > dedykowanym bezpiecznikiem to w czymś przeszkadza, taka dosyć

    nie

    zawsze są jakieś bezpieczniki np na klatce, w szafce przy płocie.

    --
    Piter

    negocjatorzy ratują samobójców z dachów wieżowców
    dlaczego nie ratują budujących domy po 40 stce

  • 4. Data: 2022-01-26 18:49:07
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2022-01-25 o 20:30, PiteR pisze:
    > in <news:ssokef$4sk$1@gioia.aioe.org>

    > Będzie. Sprawny bezpiecznik niewystrzelony to drut.

    > nie
    >
    > zawsze są jakieś bezpieczniki np na klatce, w szafce przy płocie.

    i istnieją różnicówki montowane w gniazdku.
    https://www.tradelectra.pl/roznicowka-na-gniazdko-wt
    yczka-ochronna-z-roznicowka-posrednia-p-282.html

  • 5. Data: 2022-01-26 20:23:20
    Od: a a <m...@g...com>

    On Wednesday, 26 January 2022 at 18:48:53 UTC+1, t-1 wrote:

    > i istnieją różnicówki montowane w gniazdku.
    > https://www.tradelectra.pl/roznicowka-na-gniazdko-wt
    yczka-ochronna-z-roznicowka-posrednia-p-282.html
    W UK, każda wtyczka, każde gniazdko ma bezpiecznik

  • 6. Data: 2022-01-26 23:41:28
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:095601b8-1a5d-468a-b5f4-1491ee44549fn@googlegr
    oups.com>
    user a a pisze tak:

    > W UK, każda wtyczka, każde gniazdko ma bezpiecznik

    gniazdka to nie mają, za to mają wyłączniki.

    U mnie w pracy dużo gniazdek ma też port usb
    do ładowania telefonów

    https://www.screwfix.com/p/british-general-900-serie
    s-13a-2-gang-sp-switched-socket-3-1a-2-outlet-type-a
    -usb-charger-white/8529p

    część gniazdek, zwisających z sufitu ma w sobie różnicówki

    https://www.derbyfirelec.com/13a-2-gang-double-metal
    -rcd-socket-30ma-dfl3smr13a030-1/

    podtynkowe
    https://www.toolstation.com/rcd-switched-socket-whit
    e/p57256

    z wifi
    https://www.trade-point.co.uk/departments/bg-white-1
    3a-raised-square-switched-double-wifi-extender-socke
    t-with-usb/1951113_TP.prd?rrec=true

    --
    Piter

  • 7. Data: 2022-01-27 00:45:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 26 stycznia 2022 o 23:40:25 UTC+1 PiteR napisał(a):
> [...]
    >
    > z wifi
    > https://www.trade-point.co.uk/departments/bg-white-1
    3a-raised-square-switched-double-wifi-extender-socke

    Na 99,99% odpowiedziałes sztucznej inteligencji. Ona jest już na takim poziomie że
    część ludzi może nie zauważyć że nie kontaktuje się z obiektem biologicznym.

  • 8. Data: 2022-01-27 02:03:39
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 27 January 2022 at 00:45:13 UTC+1, 4...@g...com wrote:

> [...]
    część ludzi może nie zauważyć że nie kontaktuje się z obiektem biologicznym.
    Dostałem gniazdka z UK
    i miały i wyłącznik i usb i podświetlenie i właśnie bezpiecznik

    Jedno zachowałem
    Mogę wkleić zdjęcie

    Znajomy je wykorzystał, drukując mocowanie w ścianie

  • 9. Data: 2022-01-27 08:03:15
    Od: Runt <r...@k...un.yest.prv>

    W dniu 2022-01-27 o 00:45, KANALIA* Zenek Kapelinder bełkocze:
    /.../
    > Na 99,99% odpowiedziałes sztucznej inteligencji. Ona jest już na takim poziomie że
    część ludzi może nie zauważyć że nie kontaktuje się z obiektem biologicznym.

    zenusiu vel kogutek z dziura w dupie w tym miejscu co inni mózg mają
    masz gnijące gówno. I nie kop ojca po jajach jak łapę do szczania podnosi.

    zenusiu vel kogutek dziura w dupie powinieneś się wstydzić.znowu pobiłeś
    Rumuna. Najpierw uderzyłeś go nosem w czoło. Potem podbródkiem w pięść
    na końcu resztkami tego co ci zostało po eksperymentach klientów hansa w
    niemieckim burdelu dla zasłużonych nazistów w kolano.

    poznajesz PSYCHOLU swoje "mondre" teksty?

    kris, myjk i inne janusze!

    oszczekiwać! oszczekiwać! zwierac szeregi! merdac ogonkami i podziwiac
    "geniusz zenusia! to wasz najlepszy kumpel. wasz idol. czapki z głow! i
    nisko się kłaniać. i pamiętajcie by wysłać zenusiowi białe róze.

    a to dedykacja: https://www.youtube.com/watch?v=pyewz3w3pnA

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 10. Data: 2022-01-28 01:45:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:fd0f3c6b-384d-4716-986e-dc455ad07370n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Na 99,99% odpowiedziałes sztucznej inteligencji. Ona jest już na
    > takim poziomie że część ludzi może nie zauważyć że nie kontaktuje
    > się z obiektem biologicznym.

    No pisz śmiało. W internecie nikt nie widzi, że jesteś psem.
    Pamiętacie ten mem? :)