    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Co robi lodówka , że pobiera w danej chwili 290W
    Newsgroups: pl.rec.dom
    <kk1c9n$5se$1@news.task.gda.pl>
    <1cp0ragr4wedu$.qo2lyf6yyviy.dlg@40tude.net>
    <51646649$0$1257$65785112@news.neostrada.pl>
    <1...@4...net>
    <51647685$0$1224$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk1v9u$2gd$1@news.task.gda.pl>
    <iluz4234hvlf$.l7nh4dbtydm9.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net> <kk23p7$pvb$2@dont-email.me>
    <1wvrgifpviskx.1m899l870duq7$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 10 Apr 2013 01:36:07 +0200

    Dnia Wed, 10 Apr 2013 00:32:43 +0200, Ikselka napisał(a):

    > Zaniepokoiło ich zwłaszcza, że zarazki są rozsiewane jest przez
    > sprzęty służące do czyszczenia - mopy i wózki sprzątaczek.(...)
    >
    > "Pokojówka sprząta średnio jeden pokój przez pół godziny - gdyby wiedziała,
    > które miejsca są najbardziej narażone na zanieczyszczenie, jej praca byłaby
    > efektywniejsza" - podkreśla Neal.

    A i jeszcze poza właściwym tematem wątku - podkreslałam wielokrotnie w
    moich postach w grupach, że sprzątaczka w hotelu to TYLKO pracownik - więc
    jak każdy pracownik 90 procent czasu w pracy poświęca na myślenie o tym,
    jak wykiwać pracodawcę i zrobić SOBIE lżej. W związku z tym mając nawet
    najbardziej specjalistyczne wyposażenie "jedzie" tą samą ścierką co się da,
    wycierając w przypadkowej kolejności toaletkę, deskę klozetową i
    umywalkę... Stąd własnie wyżej cytowany fragment. Nie jest w nim prawdą
    tylko to, że ona czegoś nie wie oraz to, że jej praca może być
    efektywniejsza.
    Kiedy ma się tego świadomość, to bierze się te rękawiczki i ACE... 333-)