  • 1. Data: 2022-11-08 18:13:05
    Temat: Co to za taryfa G12r
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    https://www.energa.pl/dom/umowy/taryfa.html
    Ma ktoś czy ona jak murzyn albinos? Wszyscy wiedzą że może być ale nikt jeszcze nie
    widział. Ok 25 groszy w drugiej taryfie i więcej godzin taniego prądu w dzień.

  • 2. Data: 2022-11-08 18:57:10
    Temat: Re: Co to za taryfa G12r
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 18:13:06 UTC+1 4...@g...com napisał(a):
    > https://www.energa.pl/dom/umowy/taryfa.html
    > Ma ktoś czy ona jak murzyn albinos? Wszyscy wiedzą że może być ale nikt jeszcze nie
    widział. Ok 25 groszy w drugiej taryfie i więcej godzin taniego prądu w dzień.

    Kilka lat temu ja przechodziłem na g12w to dość szczegółowo liczyłem
    G132r wtedy chyba "zielona Dolina" się nazywała.
    Ale mniejsza o to bo najkorzystniej wychodziła g12w.
    Na szybko patrzę i w całym 2023 będzie 114 dni objętych w całości tania taryfa, do
    tego 251 dni gdzie tania taryfa objęte jest 10godzin.
    Czyli na łącznie 8760 godzin w 2023 w taniej taryfie bedzie 5246godzin(60%}
    Jeśli się gdzieś w liczeniu nie rypłem

  • 3. Data: 2022-11-08 22:38:13
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.11.2022 o 18:57, Kris pisze:
> [...]
    tego 251 dni gdzie tania taryfa objęte jest 10godzin.
    > Czyli na łącznie 8760 godzin w 2023 w taniej taryfie bedzie 5246godzin(60%}

    G13 jeszcze lepiej wychodzi.

    --
    Pete

  • 4. Data: 2022-11-08 23:42:53
    Od: Kris <k...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 22:38:16 UTC+1 Pete napisał(a):
    nie widział. Ok 25 groszy w drugiej taryfie i więcej godzin taniego prądu w dzień.

    do tego 251 dni gdzie tania taryfa objęte jest 10godzin.
    > G13 jeszcze lepiej wychodzi.

    G12 pewnie miałeś napisać.
    Lepiej wychodzi w sporadycznych przypadkach
    Trzeba liczyc pod własne potrzeby

  • 5. Data: 2022-11-09 00:00:08
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 8 listopada 2022 o 23:42:54 UTC+1 Kris napisał(a):
> [...]
    do tego 251 dni gdzie tania taryfa objęte jest 10godzin.
    > G12 pewnie miałeś napisać.
    > Lepiej wychodzi w sporadycznych przypadkach
    U mnie sprawa rozwiązała się sama. PGE niema w tej chwili w ofercie takiej taryfy. A
    szkoda bo przy magazynie energii była by doskonała o ile opłata zmienna sieciowa była
    by na poziomie taryfy G11w. Razem z opłata zmienna siciowa było by ok 30 groszy za
    kilowatogodzinę. Plus oczywiście jakieś stałe opłaty za przesyl, dystrybucję i
    mocowa. Trzydziesci groszy zamiast czterdziestu to spora różnica.

  • 6. Data: 2022-11-09 01:58:37
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    nie widział. Ok 25 groszy w drugiej taryfie i więcej godzin taniego prądu w dzień.

    > Kilka lat temu ja przechodziłem na g12w to dość szczegółowo liczyłem

    A czego dotyczyło pytanie, tylko taryfy?
    (postów drobia nie widzę)....

    Bo ja mam g12r w domku letniskowym.
    Działa fajnie w konktekście ładowanie auta elektrycznego.
    Akurat na 13 zazwyczaj udaje mi się dojechać z domu, a do 16 już pół
    baterii jest naładowane i można dalej się po okolicy pokręcić....

  • 7. Data: 2022-11-09 03:00:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 9 listopada 2022 o 01:58:38 UTC+1 Cavallino napisał(a):
> [...]
    > Akurat na 13 zazwyczaj udaje mi się dojechać z domu, a do 16 już pół
    > baterii jest naładowane i można dalej się po okolicy pokręcić....
    Chuj to kogo obchodzi co masz bo gówno masz. Jak nie widzisz co napisałem to mogę
    sobie na tobie pojeździć jak na starej łysej kobyle. Mogę o twojej matce pisać co mi
    się będzie chciało. Komfortowa sytuacja dla mnie.

  • 8. Data: 2022-11-09 07:13:54
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 08.11.2022 o 23:42, Kris pisze:
    nie widział. Ok 25 groszy w drugiej taryfie i więcej godzin taniego prądu w dzień.

    do tego 251 dni gdzie tania taryfa objęte jest 10godzin.

    > G12 pewnie miałeś napisać.
    Nope.
    G13. Tauron.
    https://enerad.pl/prad/taryfy/taryfa-g13/

    Widzę, że tylko Tauron ma w ofercie.

    > Lepiej wychodzi w sporadycznych przypadkach
    > Trzeba liczyc pod własne potrzeby

    Takoż liczyłem i wychodzi najlepiej.

    --
    Pete

  • 9. Data: 2022-11-14 12:51:41
    Od: M M <m...@g...com>

> [...]
    widział. Ok 25 groszy w drugiej taryfie i więcej godzin taniego prądu w dzień.
    Nic nowego, mam od 2011. Pierwsza taryfa za to droższa - każdy powinien sam policzyć
    dla swojego zużycia, co się najbardziej opłaca.