  • 1. Data: 2022-11-07 14:19:09
    Temat: Żeby się niektórym nie nudziło i mieli o czym myśleć.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Włączyłem wiadomości i zaraz trzy dobre tytuly
    "Na rynku wtórnym można już wynegocjować niższą cenę mieszkania. Obniżają tylko
    sprzedający niechcący długo czekać z transakcją"

    Powoli się zaczyna. Odziedziczone po babci mieszkanie nie ma takiej wartości jak
    zapracowane. Do tego najem może i da jakieś pieniądze ale nigdy od razu. A może będą
    problemy z niepłacącym najemcą? A w salonie czeka nowy samochód. Resztę można
    przepić. Historia zna bardzo dużo takich przypadków.

    "Następne pół roku może być ważne dla osób, które chcą kupić mieszkanie."
    I pierwsze dwa zdania z artykułu
    "Teraz jednak zdaniem części analityków kluczowe może być najbliższe półrocze.
    Spadający popyt i sprzedaż mieszkań giełdowych deweloperów mają wskazywać na to, że w
    kolejnych kilku miesiącach będziemy świadkami znaczącego obniżenia stawek cen
    nieruchomości."
    Pod to co mówiłem wcześniej teraz podpieli się eksperci.

    A tutaj prawdziwa perełka.Kaczyński o możliwym nowym "znaczącym podatku".
    Kaczyński o możliwym nowym "znaczącym podatku".
    "Prezes Prawa i Sprawiedliwości Jarosław Kaczyński w Ostródzie w województwie
    warmińsko-mazurskim mówił o problemie niezamieszkałych mieszkań. Z jego zapowiedzi
    wynika, że mogą one zostać objęte "znaczącym podatkiem". - Pytanie, czy takich
    mieszkań po prostu nie opodatkować. Nie chcesz wynajmować, to będziesz od tego
    majątku płacił znaczący podatek - wyjaśnił Kaczyński. W ocenie prezesa PiS takie
    rozwiązanie mogłoby obniżyć ceny najmu."

    Z perspektywy czasu widać że jak obiecał 500+ to jest. Dodatki węglowi itp są. Węgiel
    jest. Gaz jest. To obiecany podatek od nie zamieszkałych mieszkań będzie. Dla mnie to
    doskonała informacja. Moje pieniądze jakie przeznaczam na czynsz będzie chciało
    dostać dużo wynajmujących. Dostanie je ten co zaproponuje najlepsze dla mnie warunki.

    Miłego dnia życzę.

  • 2. Data: 2022-11-07 14:30:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 05:19:09 -0800 (PST), w
    <24a1d6f3-7080-4ad3-a675-b7955a402661n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Włączyłem wiadomości i zaraz trzy dobre tytuly
    > "Na rynku wtórnym można już wynegocjować niższą cenę mieszkania. Obniżają tylko
    sprzedający niechcący długo czekać z transakcją"

    Czyli tylko ci którym się spieszy. Jak zawsze.

> [...]
    problemy z niepłacącym najemcą? A w salonie czeka nowy samochód. Resztę można
    przepić. Historia zna bardzo dużo takich przypadków.

    To tak, czerwony pokurcz powiedział, że Polki tylko chleją do 25 roku życia.
    Pewnie wszystkie zaraz będą sprzedawać mieszkania :D

> [...]
    nieruchomości."
    > Pod to co mówiłem wcześniej teraz podpieli się eksperci.

    Spoko, zejdzie do 2 tys/m2? :DD
    Bo w Rzeszowie już chodzą po 10k (tak jak w Poznaniu).

> [...]
    majątku płacił znaczący podatek - wyjaśnił Kaczyński. W ocenie prezesa PiS takie
    rozwiązanie mogłoby obniżyć ceny najmu."

    Skoro czerwony pokurcz tak mówi, to już jest niemal pewnie że nici z tego będą.
    Możesz sobie zapisać.

> [...]
    chciało dostać dużo wynajmujących. Dostanie je ten co zaproponuje najlepsze dla mnie

    Ale wiesz, że czerwony pokurcz takie brednie pierdoli właśnie do takiego tępego
    elektoratu jak ty i nic więcej z tego nie będzie? Tak samo jak 1mln mieszkań w
    ramach Mieszkanie+, tak samo jak milion elektryków, prom :DD

    Fajne masz te sny, takie nie za inteligentne. Ważne, że płacisz w cenach za ich
    baśnie :D

  • 3. Data: 2022-11-07 14:58:52
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 14:19 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Włączyłem wiadomości i zaraz trzy dobre tytuly
    > "Na rynku wtórnym można już wynegocjować niższą cenę mieszkania.
    > Obniżają tylko sprzedający niechcący długo czekać z transakcją"

    No ale w tych wiadomościach nie ma nic potwierdzającego Twoją tezę,
    dla przypomnienia:
    Twierdzisz, że mieszkania będą tanieć w związku z demografią.

    Tutaj i w innym Twoich wklejkach jest o braku finansowania, co się ma
    nijak do demografii.
    Ludzie nie mają kasy bo idzie kryzys i wielka inflacja.

    Daj coś z rynku, co będzie potwierdzało Twoją teorię bo na razie stajesz
    się coraz bardziej niewiarygodny.

    TG

  • 4. Data: 2022-11-07 15:11:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 14:33:19 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > ramach Mieszkanie+, tak samo jak milion elektryków, prom :DD
    >
    > Fajne masz te sny, takie nie za inteligentne. Ważne, że płacisz w cenach za ich
    Wszystkie nie.W imystarczy na początek 10%. 10% to półtora miliona mieszkań do tego
    dwa miliony co już sa puste. Razem 3,5 miliona pustych mieszkań na jakieś 15 milionów
    wszystkich. To więcej niż 20%. Czaisz że za chwilę co piate mieszkanie może być
    puste. Tam może. Będzie puste.

  • 5. Data: 2022-11-07 15:36:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 06:11:43 -0800 (PST), w
    <d7afa563-99b8-4cd3-97db-8fa13fce6811n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    wszystkich. To więcej niż 20%. Czaisz że za chwilę co piate mieszkanie może być

    Tak, to zamiast tego miliona mieszkań w ramach Mieszkanie+ :DD

    Ale wiesz, że czerwony pokurcz te brednie mówi tylko dlatego, że takie matoły
    jak ty w nie wierzą?

    Zapisałeś sobie moje słowa, że nic z tego nie będzie? Za rok się przypomnę.

  • 6. Data: 2022-11-07 15:52:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 14:58:56 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
> [...]
    > Ludzie nie mają kasy bo idzie kryzys i wielka inflacja.
    >
    > Daj coś z rynku, co będzie potwierdzało Twoją teorię bo na razie stajesz

    Twierdzę że mieszkania będą tanieć ze względu na demografię. W czasie powojennego
    wyżu demograficznego urodziło się ok 13 milionów ludzi. Oni wszyscy, z wyjatkiem tych
    co już umarli, mają gdzie mieszkać. I jak umierają to do trumien mieszkań nie
    zabierają. To raczej twoje twierdzenia o kryzysie i wielkiej inflacji są wyssane z
    palca niz moje że kto się urodził to musi umrzeć. A że znana jest długość życia w
    Polsce to można stwierdzić że w tym roku zaczął umierać pierwszy na dodatek mało
    liczny rocznik z początku wyżu. Za jakieś trzy do czterech lat zaczną umierać
    roczniki w których przez 10 lat rodzilo się prawie 800 tysięcy ludzi rocznie.

  • 7. Data: 2022-11-07 16:17:27
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 15:38:34 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]

    > jak ty w nie wierzą?
    >
    > Zapisałeś sobie moje słowa, że nic z tego nie będzie? Za rok się przypomnę.
    Liczy się efekt końcowy a sposób dojścia do niego ma drugorzędne znaczenie. Obiecał
    mieszkania i słowa dotrzyma. A że będą tanie z rynku wtórnego to właśnie ten mało
    znaczący szczegół. W planach jest podatek od mieszkan w których nikt nie mieszka.
    Bardzo dobry pomysł. Katastralny podniósł by na przykład ceny najmu. Podatek od
    pustego jest tylko jak mieszkanie jest puste. Przy dużej nadwyżce jaka się pojawi na
    rynku mieszkań do najmu podatek od nie wynajętego obniży czynsze bo będzie mniej
    chętnych na najem niż wolnych mieszkań.

  • 8. Data: 2022-11-07 16:42:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 07:17:27 -0800 (PST), w
    <d6419a0f-689c-46e4-a6ab-548b81a11281n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Liczy się efekt końcowy a sposób dojścia do niego ma drugorzędne znaczenie.

    To gdzie te mieszkania? Polcy i Polaki czekają 7 lat już :D

    > Obiecał mieszkania i słowa dotrzyma.

    To ma rok, bo za rok dostaje kopa :D
    Pewnie będziesz szczekał, że wszystko szło dobrze, tylko "narut" zjebał sprawę
    :D

    Zapisałeś sobie, że nic z tego nie będzie, naiwniaku?

  • 9. Data: 2022-11-07 16:43:18
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 06:52:35 -0800 (PST), w
    <262d3a70-f7c4-4322-9524-d9d70f29b620n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Twierdzę że mieszkania będą tanieć ze względu na demografię. W czasie powojennego
    wyżu demograficznego urodziło się ok 13 milionów ludzi.

    W ciągu ostatnich 2 lat sporo ludzi poszło do piachu, o wiele więcej niż
    zwykle.
    Opowiadaj jak te mieszkania potaniały -- z 5k na 10k to duży spadek? :D

  • 10. Data: 2022-11-07 17:46:01
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 15:52 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Twierdzę że mieszkania będą tanieć ze względu na demografię.

    No to w jakim celu co chwilę wklejasz linki do artykułów nie związanych z
    Twoją tezą?
    Bo to, że teraz tanieją i dalej będą tanieć w związku z kryzysem to nie
    jest potwierdzenie Twojej tezy.

    TG