  • 31. Data: 2022-11-07 22:41:50
    Temat: Re: Żeby się niektórym nie nudziło i mieli o czym myśleć.
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 11:07:42 -0800 (PST), w
    <a6e833f6-2fd8-4c85-8701-c2d56a955c43n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > o której napisałeś dotyczy tak nikłej ilości gospodarstw dowych że nie zmieniają
    one ogólnej statystyki. Musisz żyć w najbiedniejszym rejonie polski w nadbiedniejszej
    gminie w najbiedniejszej wiosce.

    Polska należy do krajów o największym odsetku ludzi na m2 mieszkania.

    > Inaczej tego fenomenu o jakim napisałeś wytłumaczyć siebie da.

    Da się -- twoim nieuctwem.

  • 32. Data: 2022-11-07 23:13:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 22:43:31 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    gminie w najbiedniejszej wiosce.
    > Polska należy do krajów o największym odsetku ludzi na m2 mieszkania.
    Daj linka do danych statystycznych.

  • 33. Data: 2022-11-08 01:52:36
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    > Włączyłem wiadomości i zaraz trzy dobre tytuly

    Sruły. Skąd zatem kolejki do kupna mieszkań...ale w tych kolejkach są
    najczęściej tacy, którzy mają już wiele mieszkań i oni je kupują? Sam
    bym kupił jeszcze z 10szt i wynajął. Może kiedyś dorównamy "zachodowi" i
    będziemy wynajmować 60% na 40% własnych. Nigdy, przenigdy nie zrozumiesz
    tego rynku bo patrzysz tylko z jednej strony i to bardzo chujowej :)

    Tak, tak paczo bidoki mieszkające w komunalkach :D i nieumiejące
    zaradzić sytuacji w jakiej się znajdują.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 34. Data: 2022-11-08 06:36:22
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 21:59 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Teraz zajebales jak chory w kubel. Muszę pisać że straciłem całkowicie
    > zaufanie do tego co pisałeś i napiszesz? Kasting to do filmu robią.
    > Trochę dokładniej można popytać jak ktoś chce wynająć.
    Było kilku chętnych - wybrałem tego, który zaoferował szybszą transakcję i
    się nie targował.

    ciach prasówka...

    Myślisz, że jak wkleisz po raz 101 to samo to będziesz miał większą rację?

    TG

  • 35. Data: 2022-11-08 12:00:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 14:13:58 -0800 (PST), w
    <f437ccec-b1c7-46a5-9125-424064cb73e8n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    zmieniają one ogólnej statystyki. Musisz żyć w najbiedniejszym rejonie polski w
    nadbiedniejszej gminie w najbiedniejszej wiosce.
    > Daj linka do danych statystycznych.

    Już podawałem tydzień temu. Jak masz sklerozę, to masz okazję sobie poszukać i
    odświeżyć swoją nikłą wiedzę. Żeby nie było, że się znęcam nad kaleką -- szukaj
    pod hasłem Eurostat.