  • 11. Data: 2022-11-07 18:00:41
    Temat: Re: Żeby się niektórym nie nudziło i mieli o czym myśleć.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 16:43:22 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
    > Mon, 7 Nov 2022 06:52:35 -0800 (PST), w
    > <2...@g...com>, Zenek Kapelinder
    wyżu demograficznego urodziło się ok 13 milionów ludzi.
    > W ciągu ostatnich 2 lat sporo ludzi poszło do piachu, o wiele więcej niż
    > zwykle.
    > Opowiadaj jak te mieszkania potaniały -- z 5k na 10k to duży spadek? :D
    Sporo poszło do piachu i już są dwa miliony pustych nieruchomości. To policz ile
    będzie pustych jak 10 milionów umrze. Ty jak każdy miłośnik chyżego ruja chcesz żeby
    wszystko robiło się natychmiast i jak jutro czegoś nie ma to znaczy że kwak się
    mylił. A z demografia jest tak że są to procesy trwające od początku do końca czasami
    i sto lat.w Polsce średnio 76 lat. Dlaczego jeszcze nowe nie staniały. Już staniały.
    Juz o tym piszą w wiadomościach. Górka była jakiś czas temu. Z punktu widzenia
    ministerstwa finansów zaciąganie kredytów było bardzo korzystne dla przyszłej
    polityki finansowej państwa. Obecny sposób walki z inflacja polega na podnoszeniu
    stóp procentowych. Taki system działa tylko wtedy jak ludzie mają kredyty.

  • 12. Data: 2022-11-07 18:09:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 17:46:04 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > No to w jakim celu co chwilę wklejasz linki do artykułów nie związanych z
    > Twoją tezą?
    > Bo to, że teraz tanieją i dalej będą tanieć w związku z kryzysem to nie
    > jest potwierdzenie Twojej tezy.
    >
    > TG
    Ale tanieją. Dla właściciela nieruchomości z którą coś chciałby zrobić, sprzedać albo
    wynająć, nie ma znaczenia powód dla którego codziennie chcą mu dać mniej pieniędzy
    niż dnia poprzedniego. I jak dostaje po kieszeni w związku z demografia to woli
    dostać w związku z przewidywanym kiedyś w przyszłości kryzysem.

  • 13. Data: 2022-11-07 18:31:05
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 09:00:41 -0800 (PST), w
    <a5b90521-72d3-431f-a497-d7a25e42bbb1n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Sporo poszło do piachu i już są dwa miliony pustych nieruchomości.

    I ceny wzrosły do 10k. Więc co jest nie tak z twoją czerwoną logiką? :D

    > To policz ile będzie pustych jak 10 milionów umrze.

    Wzrośnie do 15k? Patrz wyżej.

  • 14. Data: 2022-11-07 18:32:03
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Ty jak każdy miłośnik chyżego ruja chcesz żeby wszystko robiło się natychmiast

    Wytłumacz mi komuszku jak to jest w latach 2007-2015 mieszkania stały jak
    zaczarowane po 5k, a teraz jest >10k. Dawaj teorie twojego pokurcza :D

  • 15. Data: 2022-11-07 18:33:10
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 7 Nov 2022 09:09:04 -0800 (PST), w
    <c87bb358-aea2-4b19-98b1-eeba78336411n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    woli dostać w związku z przewidywanym kiedyś w przyszłości kryzysem.

    "Mieszkania z drugiej ręki w największych miastach są aż o 15,1% droższe niż
    przed rokiem - wynika z najnowszych danych NBP. Wzrost cen w przypadku lokali
    deweloperskich jest jeszcze większy, na co wpłynąć mogły rosnące koszty
    budowy."

    Gdzie twoja czerwona logika zaliczyła fikołka? :D

  • 16. Data: 2022-11-07 18:43:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 18:33:25 UTC+1 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > Wytłumacz mi komuszku jak to jest w latach 2007-2015 mieszkania stały jak
    > zaczarowane po 5k, a teraz jest >10k. Dawaj teorie twojego pokurcza :D
    Teraz był ostatni termin na wypracowanie warunków do sterowania inflacja w
    przyszłości. Połowa Polaków ma jakiś kredyty. Przy okazji zarobili deweloperzy.
    Ostatni raz w tym stuleciu dobrze zarobili. Przy okazji państwo też zarobiło na vacie
    itd.

  • 17. Data: 2022-11-07 18:43:45
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 18:09 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

    > Ale tanieją. Dla właściciela nieruchomości z którą coś chciałby zrobić,
    > sprzedać albo wynająć, nie ma znaczenia powód dla którego codziennie
    > chcą mu dać mniej pieniędzy niż dnia poprzedniego.

    Nie tanieją wszystkie i wszędzie. Tanieją gorsze lokalizacje w słabym
    stanie technicznym.
    Z demografią nie ma to nic wspólnego.

    TG

  • 18. Data: 2022-11-07 18:55:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 18:43:48 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):
    > Nie tanieją wszystkie i wszędzie. Tanieją gorsze lokalizacje w słabym
    > stanie technicznym.
    > Z demografią nie ma to nic wspólnego.
    >
    > TG
    Oczywiście że nie wszystkie i wszędzie. Dla Warszawy planowany jest wzrost liczby
    mieszkańców i w niej ceny mieszkań będą inne. Tak samo jest Anglii, niemczech, USA. W
    stolicach jest drożej. To dlaczego u nas miało by być inaczej. Z danych gusu wynika
    że liczba pustostanów jest w miarę stała dla całej Polski i wynosi ok 12%. Argument
    że te dwa miliony totalne ruiny jest nieprawdziwe. Zapewne znasz kilka osób które są
    stare i mogą się już szykować do ostatniej podróży. Czy one żyją w ziemiankach w
    których srają do dziurawych wiader i pałą w kuchniach krowimi plackam? Nie wiem ile
    masz lat. Ale uczciwie powiedz czy twoi rodzice albo dziadkowie zyja jw. opisałem?

  • 19. Data: 2022-11-07 19:16:29
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .11.2022 o 18:55 Zenek Kapelinder <4...@g...com> pisze:

> [...]
    > jest Anglii, niemczech, USA. W stolicach jest drożej. To dlaczego u nas
    > miało by być inaczej. Z danych gusu (...)

    Ale wiesz, że piszesz już jak "a a" - jedno zdanie, lub wcale na temat i
    wklejka po raz 100 tego samego, niezwiązanego z postem na który
    odpowiadasz.

    Powtórzę kolejny raz - nie przedstawiłeś od paru tygodni, żadnego linka do
    artykułu dotyczącego spadku cen nieruchomości, który by potwierdzał Twoją
    tezę: "Nieruchomości tanieją przez demografię".

    TG

  • 20. Data: 2022-11-07 19:22:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 7 listopada 2022 o 19:16:31 UTC+1 Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

> [...]
    > artykułu dotyczącego spadku cen nieruchomości, który by potwierdzał Twoją
    > tezę: "Nieruchomości tanieją przez demografię".

    Dobra. Nie przedstawiłem i nieruchomości będą drożały. A odpowiesz na pytanie o
    twoich rodzicach i/lub dziadkach? Możesz dołożyć rodziców/ dziadków żony. Mieszkają w
    ruderach z latryna na podwórku?