  • Data: 2015-11-27 08:22:23
    Temat: Re: Co tutaj nie zadziałało?
    Od: Marcin N <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-11-26 o 22:27, Maniek4 pisze:

    > Tam juz nie opowiadaj. Czym innym jest budowa centrum handlowego na
    > osiedlu domow jednorodzinnych a czym innym jest kolor kostki bruklinowej
    > na wlasnej dzialce.

    Otóż to.
    Ja porozmawiałem sobie z panią, która dowodziła uchwalaniem wymagań na
    moim osiedlu lat temu kilkanaście. Przyznała się, że w zasadzie
    niepotrzebnie nadała kilka bzdurnych ograniczeń, ale "jakoś tak wyszło".
    Jej jakoś tak wyszło, a ludzie muszą się dostosować, bo plan to rzecz
    święta. Na szczęście sąsiedzi mają to w dupie a urzędnicy też przymykają
    oko.

    --
    MN