  • 161. Data: 2020-08-09 23:04:14
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 20:42:10 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > apkę, to automatycznie zassał mi wszystkie kontakty z telefonu. Bardzo
    > Ewa

    O, to właśnie mnie powstrzymało przed instalacją. Na szczęście.
    K.

  • 162. Data: 2020-08-09 23:05:50
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 20:43:16 UTC+2 FEniks napisał(a):
    > Ale trochę po hiszpańsku ablasz?
    > Ewa

    Lubię określenie "trochę". Zawsze mogę powiedzieć - Oczywiście.
    K.

  • 163. Data: 2020-08-09 23:06:14
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.08.2020 19:48, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Nic mi nie kazał. Może dlatego, że naprawdę nie mam konta
    > na żadnym.

    I Signala też polecam.
    Numer telefonu przecież można podać inny, jakiegoś disposable z netu,
    odczytać sms z kodem i go wklepać.

  • 164. Data: 2020-08-09 23:08:27
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 21:29:14 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Nie popadajmy w drugą skrajność. To prędzj Polska jest krajem
    > "bardziej niż inne" w Europie. A przynajmniej tak by chciała
    > część jej obywateli, tych zakompleksiałych.
    > Jarek

    Ok. zgoda. Powiem inaczej: w Hiszpanii można żyć.
    K.

  • 165. Data: 2020-08-09 23:10:45
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 21:52:03 UTC+2 Jarosław Sokołowski napisał(a):
    > Jarek

    Nie rzuciły mi się na oczy ale może przy okazji coś zauważę.
    K.

  • 166. Data: 2020-08-09 23:11:28
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 22:28:51 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > Ale to na emeryturze jesteś?

    Jeszcze nie Kiki ale chciałbym.
    K.

  • 167. Data: 2020-08-09 23:15:07
    Od: Kadar Oszmanski <o...@g...com>

    niedziela, 9 sierpnia 2020 o 22:34:28 UTC+2 KIKI napisał(a):
    > Państwa narodowe powinny dbać o swoje interesy gospodarcze i demograficzne.
    Boję się Kiki, że to myślenie XIX wieczne. Świat tak poleciał
    do przodu, że ludzie zaczynają żyć innymi sprawami.
    A Hiszpanie są patriotami.
    K.

  • 168. Data: 2020-08-09 23:15:19
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.08.2020 21:43, Jarosław Sokołowski wrote:

    > Ja używam TB baaardzo rzadko. Do czytania maili. Do pisania dużo
    > rzadziej. Więc tym bardziej znający się nie jestem. Ale coś sobie
    > przypominam (nie wiem czy słusznie), że można tam wybrać dwie metody
    > pisania: w HTML i w 'plain text'. W tym pierwszym przypadku oczywiście
    > przed wysłaniem do Usenetu odbywa się automatyczna konwersja do tekstu
    > (przy wysyłaniu maila może być różnie). To by mi tłumaczyło takie
    > zachowanie -- może trzeba przestawić metodę pisania na 'plain text'.

    Plain text to i w mailach trzeba ustawić. TB działa bardzo dobrze.
    Kiedyś była Eudora, nie wiem czy pamiętacie? Z Eudory powstał TB.

  • 169. Data: 2020-08-09 23:19:44
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 09.08.2020 23:15, Kadar Oszmanski wrote:
    > Boję się Kiki, że to myślenie XIX wieczne. Świat tak poleciał
    > do przodu, że ludzie zaczynają żyć innymi sprawami.
    > A Hiszpanie są patriotami.
    > K.

    Ci Hiszpanie vel Anglicy, którzy wystawili swojego w wyborach?

  • 170. Data: 2020-08-09 23:28:38
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    KIKI opowiada baśnie:

    > Kiedyś była Eudora, nie wiem czy pamiętacie? Z Eudory powstał TB.

    Pamiętamy. A ponieważ pamiętamy, to wiemy, że TB powstał z czego innego.
    Za to Eudora jest nadal.

    --
    Jarek