  • 301. Data: 2020-08-12 14:45:10
    Temat: Re: Co wybrać?
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-08-12 o 14:29 +0200, KIKI napisał:
    > Tylko my wygraliśmy wybory nie "wy"

    Jeśli o mnie chodzi, to ja w ogóle nie głosowałem. Jako że już dawno
    temu postanowiłem pożegnać się z Polską, to wychodzę z założenia że nic
    mi do tego jak się Polacy na miejscu organizują. Niech się dzieje wola
    nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba.
    Przy czym nawet gdybym brał udział w ostatnich wyborach, to i tak
    niczego by to nie zmieniło, gdyż mój faworyt otrzymał ledwo 5% poparcia.

    > i chciałbym żeby wpisali to do konstytucji tylko tam się chyba nie da.

    Pewnie, że się da. Wszystko się da, jeśli tylko jest silna wola.

    > Niech sobie homoseksualiści żyją w pokoju ale nie muszą się z tym
    > afiszwać.

    Zapomniałeś dodać, że nie wolno im także się do tego przyznawać, a za
    publiczne mówienie o homoseksualiźmie powinny być surowe kary. Być może
    warto rozważyć emigrację do Somalii? Tam zdaje się właśnie tak mają.

    Mateusz

  • 302. Data: 2020-08-12 14:47:50
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2020 14:30, budynPL wrote:

    > No zdecydowanie seks tudzież "inne zachowania seksualne" z 9 latką kojarzy mi się z
    przestępstwem. Tobie nie?

    Mnie się kojarzy im pewnie nie :-)

    Najgorsze jest to, że tylko 1/4 ofiar to dziewczynki, a 3/4 chłopcy. Mam
    w związku z tym kłopot, bo nie wiem czy pedofil to tylko pedofil czy
    może pedofil może być hetero albo homo pedofil?

  • 303. Data: 2020-08-12 14:51:28
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 12.08.2020 o 14:30, budynPL pisze:

    > No zdecydowanie seks tudzież "inne zachowania seksualne" z 9 latką kojarzy mi się z
    przestępstwem. Tobie nie?

    Mnie się seks i zachowania seksualne w ogóle nie kojarzą z seksem z
    9-latką ani 9-latkiem.

    Ewa

  • 304. Data: 2020-08-12 15:05:49
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2020 14:34, Mateusz Viste wrote:

    > Też tak pomyślałem z początku, ale o ile "budyń" jest fanatycznym
    > katolem, o tyle (jeśli dobrze kojarzę) "kiki" już nie... Musi tu
    > zatem zachodzić jakiś dodatkowy mechanizm, wspólny dla obu panów.

    Jestem ateistą i antyklerykałem :-) Dzieci nie chrzciłem ani nie
    posyłałem na religię :-)

    > "Weinberg pod nazwą homofobia opisał obsesyjny lęk (...) przed własną
    > homoseksualnością (...)"

    Akurat to mnie nie dotyczy :-)

  • 305. Data: 2020-08-12 15:08:35
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2020 14:42, budynPL wrote:

    > bardzo dobrze kombinujesz

    To są tak zwane wartości chrześcijańskie. Nie muszę wierzyć w nic aby
    utożsamiać się z dziedzictwem kulturowym ziem, na których mieszkamy.
    Budyń może sobie wierzyć, ja mogę sobie nie wierzyć ale wyznajemy tę
    sama przynależność.

  • 306. Data: 2020-08-12 15:12:01
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.08.2020 14:45, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > Przy czym nawet gdybym brał udział w ostatnich wyborach, to i tak
    > niczego by to nie zmieniło, gdyż mój faworyt otrzymał ledwo 5% poparcia.

    Emigrantom, którzy mają rezydencję podatkową poza Polską nie powinny
    przysługiwać prawa wyborcze.

    > Zapomniałeś dodać, że nie wolno im także się do tego przyznawać, a za
    > publiczne mówienie o homoseksualiźmie powinny być surowe kary. Być może
    > warto rozważyć emigrację do Somalii? Tam zdaje się właśnie tak mają.

    Przyznawanie się publiczne to też indoktrynacja w przestrzeni publicznej
    i za to powinna być kara więzienia.

  • 307. Data: 2020-08-12 15:18:25
    Od: budynPL <b...@g...com>

    W dniu środa, 12 sierpnia 2020 15:08:36 UTC+2 użytkownik KIKI napisał:

> [...]
    > utożsamiać się z dziedzictwem kulturowym ziem, na których mieszkamy.
    > Budyń może sobie wierzyć, ja mogę sobie nie wierzyć ale wyznajemy tę

    i za to możemy się napić :-) Ale poza sierpniem, bo w sierpniu nie piję.
    Trzeba zrobić grupowego spota i przygotować basen z kisielem do walk
    frakcyjnych :-)
    Tak sobie myślę że mimo ogromnych różnic w światopoglądach na żywo łatwo byśmy się
    dogadali.

    b.

  • 308. Data: 2020-08-12 15:29:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2020 14:34:36 +0200, Mateusz Viste napisał(a):

    > Też tak pomyślałem z początku, ale o ile "budyń" jest fanatycznym
    > katolem, o tyle (jeśli dobrze kojarzę) "kiki" już nie...

    Sam wyjaśnił, że jego poglądy są takie jakby był katolikiem. Praktycznie
    każdy Polak ma za sobą taką indoktrynację serwowaną przez rodziców "na
    wszelki wypadek" albo "bo co powiedzą sąsiedzi".Najwyraźniej zdołał się
    uwolnić od najbardziej oczywistych więzów z religią lecz na rewizję
    drugorzędnych spraw już nie starczyło konsekwencji. A może inteligencji
    :)

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 309. Data: 2020-08-12 15:30:37
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-08-12, KIKI <h...@u...dl> wrote:

    > Emigrantom, którzy mają rezydencję podatkową poza Polską nie powinny
    > przysługiwać prawa wyborcze.

    > Przyznawanie się publiczne to też indoktrynacja w przestrzeni publicznej
    > i za to powinna być kara więzienia.

    A za przyznawanie się np. do bycia Niemcem, Ślązakem, Kaszubem, już nie?

    --
    Marcin

  • 310. Data: 2020-08-12 15:33:49
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Aug 2020 14:18:04 +0200, KIKI napisał(a):

    > treści
    > homoseksualnych

    Co to są "treści homoseksualne"? Powiedz, proszę, zżera mnie ciekawość.
    A może uważasz że poinformowanie dziecka (na odpowiednim poziomie
    rozwoju osobniczego) że niektórzy jego koledzy/koleżanki nie będą
    podzielać jego zainteresowania płcią przeciwną, to błąd wychowawczy?
    Najlepiej zamknąć oczy, wtedy nie widać problemu, to twoje podejście :)
    --
    Jacek
    I hate haters.