  • Data: 2019-03-26 08:54:07
    Temat: Re: Co zamiast pieców kaflowych
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 25 marca 2019 22:17:34 UTC+1 użytkownik Lisciasty napisał:

    >Jakieś w miarę do użytku około 3 tysięcy.
    Koszt grzania mi chodziło. Bo biuro grzane klimatyzatorem ale faktur za prąd nie
    widuję.

    > Oczywiście kupi się i za 1500
    >tylko potem będziesz wzywany na serwisy ;)

    Bardziej się obawiam że teściowoe którzy teraz 25stc lubia nagle chłodek polubią bo
    będą to wiecznie wyłączać żeby ich rachunek za prad nie zabił
    Pierwszą zimę trzeba by im zblokować możliwość regulacji;) i przekonać że 150 czy am
    200zł więcej za prąd w sezonie zimowym nie jest czymś strasznym

    > Ale hałas tego nawiewacza w środku, czy sprężarki i wiatraka?

    Tego w środku
    W spaniu to by pewnie przeszkadzało szczególnie ze jeden pokój to 2*5metrów wiec
    ustrojstwo praktycznie nad głową by musiało wisieć.

    > Hm a może by chińszczyznę powietrze-woda marki Meeting zamontować?
    > Nówka kosztuje około 5 tys., można tym grzać CWU i kalafiory. Nie sugeruj
    > się mocą, bo handlarzyny podają COP dla A20W35 czyli w sezonie letnim ;)

    Ano Jula takich PC miała spory wybór, podjadę przy okazji i pomacam.

    > Albo poszukać markowej używki. Tylko to już wyższa półka cenowa, używany
    > Viesiek potrafi kosztować te 8-9 tys. :/

    W życiu nie dadzą 8tysi za coś używanego a ja w sponsora poki co bawić się nie
    zamierzam.
    Chyba że kupię i im wylizinguję;).