  • Data: 2019-03-26 09:35:29
    Temat: Re: Co zamiast pieców kaflowych
    Od: Budyń <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 26 marca 2019 08:46:34 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

> [...]
    wywalic piec kaflowy. W takim malym ocieplonym mieszkaniu >grzalbym grzejnikami na
    prad.

    > Rozważam dość poważnie ta opcję

    daj spokój, ciepło z prądu musisz zmagazynować w niskiej taryfie zeby to miało sens.
    Inaczej bedzie drogo. W to ocieplenie budynku to ja tam średnio wierzę - dali styro
    10cm, nie wiadomo jak, mostki są nadal. Jasne ze jest dużo lepiej niz było, ale
    zapewne nadal dość marnie. Tu nie ma miejsca na drogie media.

    b.