eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCo zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą? › Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Subject: Re: Co zamiast styropianu w warstwie instalacji pod podłogą?
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <pcn80d$q4u$1@node1.news.atman.pl> <1...@m...org>
    <5af42e07$0$31370$65785112@news.neostrada.pl> <x...@m...org>
    <5af4b5a7$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@g...com>
    <pd3i2o$lbt$2@node2.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <pd45lk$7vs$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Fri, 11 May 2018 19:11:12 +0200

    W dniu 2018-05-11 o 15:26, Pete pisze:

    > Jest jak najbardziej z sensem. Szczepienie ma na celu zarabianie
    > pieniędzy.
    > A efekty uboczne się pilnie maskuje.

    Panowie o co tyle hałasu?

    Szczepionki wymyślono po to, żeby uodpornić organizm na różne
    drobnoustroje. Kiedyś szczepiono tylko na te choroby, które niosły duże
    spustoszenie wśród ludzi. Szczepiono wtedy szczepionkami powstałymi na
    bazie tych drobnoustrojów, przed którymi miały chronić. Niestety
    szczepionki te nie zawsze były bezpieczne i czasami doprowadzały do
    chorób, przed którymi miały chronić. Ale podobnie też działa każdy
    organizm w zetknięciu z drobnoustrojami. Nie każdy kto miał kontakt z
    daną chorobą musi zachorować. Spora część społeczeństwa w naturalny
    sposób nabywa odporności podczas kontaktu z chorymi.

    Jednak obecnie ze szczepień zrobił się ogromny biznes, a lobby robi
    wszystko, żeby sprzedać jak największą ilość szczepionek.
    Namawiają/zmuszają ludzi do szczepienia się pod byle pretekstem i do
    tego namawiają, żeby szczepienia systematycznie powtarzać. Ponieważ
    wprowadzanie drobnoustrojów do organizmu niesie duże ryzyko wywołania
    danej choroby to wymyślono sposób jak zmobilizować układ immunologiczny
    do rozpoznania zagrożeń na podstawie nieaktywnych fragmentów DNA
    drobnoustrojów, martwych drobnoustrojów lub żywych ale osłabionych,
    antygenów lub produktów metabolizmu tych ustrojów. Na wiele z nich
    organizmy nawet by nie zareagowały reakcja immunologiczną, dlatego aby
    uruchomić układ immunologiczny i wzmocnić jego reakcję podaje się
    aluminium jako adjuwant. Aluminium w organizmie człowieka działa w ten
    sposób, że podawane wraz z nim substancje są rozpoznawane jako te, które
    mają wywołać reakcję immunologiczną, a ponadto przedłużają tą reakcję.
    Poza reakcją immunologiczną polegającą na tworzeniu przeciwciał,
    dochodzi do utrwalania reakcji alergicznych.  Dla przykładu układ
    immunologiczny dziecka, które dostało szczepionkę zawierającą aluminium
    zaczyna bardzo mocno reagować na wszelkie substancje, które dostają się
    w tym czasie do krwi np. z pożywienia np. mleko czy truskawkę. W ten
    sposób mogą powstawać alergie.

    Ponadto Aluminium jest neurotoksyną, która atakuje układ nerwowy,
    zwłaszcza mózg. Jest jedną z przyczyn demencji starczej, powszechnie
    nazywanej chorobą Alzheimera.

    Kolejną neurotoksyną, która się znajduje w szczepionkach to rtęć, która
    w postaci związku tiomersalu pełni rolę konserwantu. Rtęć uszkadza
    osłonki nerwowe doprowadzając do niszczenia rozwijających się komórek
    nerwowych w szczególności małych dzieci.

    Jednakże wraz z pożywieniem, pochłaniamy pewne ilości metali ciężkich,
    rtęci i aluminium. Niestety w wielu produktach nas raczą pazerni
    producenci takim syfem. Dla przykładu pasty do zębów, perspiranty, kremy
    i wiele innych zawierają aluminium. Rtęć jest w świetlówkach i w
    niektórych środkach kosmetycznych.

    Niektóre organizmy dość dobrze radzą sobie z wydalaniem rtęci i
    aluminium. Jednak w wielu przypadkach są problemy z ich wydaleniem.

    Rtęć zawarta w tiomersalu w większości podlega przemianom metabolicznym
    i jest wydalana. Ale jej część może być kumulowana w organizmie.

    ==== Szczepić się czy się nie szczepić? Oto jest pytanie.====

    Nie każdy kontakt z drobnoustrojami musi się zakończyć chorobą.
    Nierzadko kontakt z daną chorobą lub przebycie danej choroby w
    dzieciństwie uodparnia na lata.

    Ponadto na wiele chorób wymyślono już skuteczne leczenie, które co
    prawda też nie pozostaje obojętne dla organizmu, ale jest złem koniecznym.

    Poddawanie się częstym szczepieniom pod byle pretekstem może doprowadzić
    do niedorozwoju umysłowego i choroby Alzheimera w wieku 40-50 lat lub
    też szeregu chorób autoimmunologicznych: począwszy od wszelkiego rodzaju
    alergii, astmy, łuszczycy, chorób zapalnym stawów, reumatyzmu,
    stwardnień (SM) i wiele innych, skończywszy na autyzmie i uszkodzeniach
    mózgu na skutek bardzo silnej reakcji obronnej organizmu i gorączki.
    Wysoka temperatura organizmu powoduje uszkodzenia białek w organizmie, a
    z białek zbudowany jest nasz cały organizm. Nakbardziej podatny na
    przegrzanie jest mózg. O ile spora część komórek jest w stanie się
    odbudować o tyle uszkodzone komórki nerwowe w mózgu umierają
    bezpowrotnie. Co najwyżej rolę tych uszkodzonych komórek mogą przejąć
    inne, zdrowe komórki.

    Jednak dzięki szczepionkom pozbyto się wielu chorób, które kiedyś
    dziesiątkowały społeczeństwo. Dzięki szczepionkom udało się całkowicie
    lub prawie całkowicie wyeliminować niektóre choroby.

    Reasumując. Z wieloma chorobami przez całe życie możemy nie mieć
    kontaktu. Inne choroby warto po prostu przejść w dzieciństwie i mieć
    spokój do końca życia, nabywając w naturalny sposób odporności. Decyzja
    należy do każdego. Niestety świadomość społeczeństwa na temat szczepień
    jest znikoma. Jedni są entuzjastami, bo nie wiedzą o efektach ubocznych.
    Inni zaś wyolbrzymiają te efekty uboczne. Decydując się na szczepienia
    warto zrobić bilans strat i zysków. Ale aby móc to zrobić to trzeba się
    dowiedzieć o wszystkich za i przeciw i mieć świadomość skutków
    ewentualnych, przebytych chorób. Dla przykładu mam znajomego, który
    dzięki zwykłej grypie obecnie musi mieć wszczepiony
    stymulator-defibrylator serca, a lekarze, którzy mu go wszczepiali
    poinformowali go, że wcześniej czy później i tak raczej nie obejdzie się
    bez przeszczepu. Ma dopiero niecałe 40 lat. Przypuszczam, że gdyby
    wiedział, że zwykła grypa zniszczy mu mięśnie sercowe to zapewne
    poddawałby się szczepieniom.