eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCoraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza. › Re: Coraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza.
  • Data: 2023-09-19 18:45:57
    Temat: Re: Coraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza.
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ty i ja mamy takie same mieszkania w tym samym bloku z wielkiej płyty. To samo
    piętro tylko klatki inne. Ja dostałem w spadku a ty kupiłes na kredyt 5% na 35 lat z
    wkładem własnym 100 tysiecy. Twoje mieszkanie kosztowało 500 tysięcy a po 35 latach
    będzie kosztowało 900 tysięcy. Ja i ty chcemy wynajac mieszkania. Napisz który z nas
    ma większe pole do manewru jeśli idzie o negocjowanie wysokości czynszu. Ewentualnie
    przy takim samym czynszu kto zarobi więcej, ten co odziedziczył czy ten co kupił.
    Jeśli uwazasz ze ten co kupił to wyjasnij jak doszedłeś do takiego wniosku.

    Łokurwa. To co ma powiedzieć deweloper, który buduje osiedle i na całym
    osiedlu nie sprzedaje mieszkań tylko wynajmuje, bo mu się to bardziej
    opłaca niż sprzedaż. Według ciebie, nie powinno mu się to w ogóle
    opłacać :D...no i kto ma większe pole manewru?

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>