  • 1. Data: 2023-09-19 00:50:58
    Temat: Coraz więcej internetowych ekspertowi, ale cicho sza.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Coraz więcej internetowych ekspertowi udzielanacych się na YT i nie tylko zaczyna
    delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co by to nie
    znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu. W tej chwili rynek najmu nie jest w
    stanie zagospodarować wszystkich pustostanow jakie za na rynku. Jakikolwiek zarobek,
    ale bez zadnych gwarancji ze się pojawi, jest mozliwy w przypadku nieruchomosci
    odziedziczonych czyli pozyskanych bez wkładu finansowego.

  • 2. Data: 2023-09-19 11:09:30
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2023 00:50, Zenek Kapelinder wrote:
    > Coraz więcej internetowych ekspertowi udzielanacych się na YT i nie tylko zaczyna
    delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co by to nie
    znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.

    Masz jakąs metodykę tego pomiaru/trendu inną, niż podpowiedzi youtuba?
    Bo wiesz, płaskoziemcom youtube podpowiada głównie filmy o płaskiej
    ziemi, stąd wrażenie, że świadomość "prawdy" rośnie.

  • 3. Data: 2023-09-19 11:54:33
    Od: "pl.misc.budowanie" <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 11:09:50 UTC+2 heby napisał(a):
> [...]
    > Bo wiesz, płaskoziemcom youtube podpowiada głównie filmy o płaskiej
    > ziemi, stąd wrażenie, że świadomość "prawdy" rośnie.
    Sądzisz że trzeba być naukowcem zeby dojsc do wniosku ze jesli ktos odziedziczył
    mieszkanie moze przy takim samym dochodzie z najmu na rękę jak ma ktoś kto kupił
    takie samo mieszkanie większa mozliwosc ustalania korzystnego z punktu widzenia
    najemcy ustalenia ceny.

  • 4. Data: 2023-09-19 11:57:54
    Od: "pl.misc.budowanie" <k...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 11:54:35 UTC+2 pl.misc.budowanie napisał(a):
> [...]
    takie samo mieszkanie większa mozliwosc ustalania korzystnego z punktu widzenia

    Zenek się sklonował;)

  • 5. Data: 2023-09-19 12:02:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 11:57:56 UTC+2 pl.misc.budowanie napisał(a):
> [...]
    takie samo mieszkanie większa mozliwosc ustalania korzystnego z punktu widzenia
    Ty tez. Na dodatek z duza doza prawdopodobieństwa można powiedziec ze poprzednia
    odpowiedź pisałem ja czyli Zenek a kim ty jesteś nie wiadomo.

  • 6. Data: 2023-09-19 13:34:23
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2023 11:54, pl.misc.budowanie wrote:
    delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co by to nie
    znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    > Sądzisz że trzeba być naukowcem

    Czyli nie masz.

  • 7. Data: 2023-09-19 16:19:26
    Od: "pl.misc.budowanie" <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 13:34:43 UTC+2 heby napisał(a):
    zaczyna delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co
    by to nie znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    > Czyli nie masz.
    Czego nie mam?

  • 8. Data: 2023-09-19 16:48:34
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2023 16:19, pl.misc.budowanie wrote:
    zaczyna delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co
    by to nie znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    > Czego nie mam?

    Metodyki pomiaru. Czyli wnioski są gówno warte. Z resztą jak zawsze.

  • 9. Data: 2023-09-19 17:06:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 16:48:54 UTC+2 heby napisał(a):
    zaczyna delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co
    by to nie znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    > Metodyki pomiaru. Czyli wnioski są gówno warte. Z resztą jak zawsze.
    Za wsze to coca cole kupujesz. Ty i ja mamy takie same mieszkania w tym samym bloku z
    wielkiej płyty. To samo piętro tylko klatki inne. Ja dostałem w spadku a ty kupiłes
    na kredyt 5% na 35 lat z wkładem własnym 100 tysiecy. Twoje mieszkanie kosztowało 500
    tysięcy a po 35 latach będzie kosztowało 900 tysięcy. Ja i ty chcemy wynajac
    mieszkania. Napisz który z nas ma większe pole do manewru jeśli idzie o negocjowanie
    wysokości czynszu. Ewentualnie przy takim samym czynszu kto zarobi więcej, ten co
    odziedziczył czy ten co kupił. Jeśli uwazasz ze ten co kupił to wyjasnij jak
    doszedłeś do takiego wniosku.

  • 10. Data: 2023-09-19 17:38:21
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 19/09/2023 17:06, Zenek Kapelinder wrote:
    zaczyna delikatnie sugerować ze kupowanie nieruchomosci w celach inwestycyjnych, co
    by to nie znaczyło, jest pozbawione ekonomicznego sensu.
    > Za wsze to coca cole kupujesz. Ty i ja mamy takie same mieszkania

    I następny debilizm: zamienić brak metodyki na idiotyczną anegdotkę
    która niczego nie udowania w temacie.

    Jeśli chcesz wybrnąc z tego debilizmu, aby nie nazywali Cie co chwile
    idiotą, to opisz jaką metodą stwierdziłeś, że "Coraz więcej
    internetowych ekspertowi udzielanacych się na YT...". Jesli to
    stwierdzisz, przynajmniej część twoich bredni będzie miała umocowanie w
    faktach, co dalej nie spowoduje wlidności wniosków.

    Dasz radę, czy dalej mamy wszysty traktować te twoje urojenia jako
    element podeszłego wieku?