  • 1. Data: 2023-09-19 00:26:19
    Temat: małe mieszkanko na Mariensztacie
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    już za piątaka miesięcznie.

    a w mieście seksu i biznesu, gdzie psy dupami szczekajo
    2000zł

    https://ibb.co/sP9WKxy

    --
    Piter

    #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne

  • 2. Data: 2023-09-19 01:11:48
    Temat: Re: małe mieszkanko na Mariensztacie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 00:26:49 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    >

    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    A jeszcze jak bys się pokusił o analizę dlaczego sa tak małe przyrosty cen rok do
    roku. GUS podaje ze inflacja rok do roku wynosiła 15%. Z tabelki jaka dales wynika ze
    z uwzględnieniem inflacji tylko w Rzeszowie czynsz r/r zdozał o 5%. We Wrocławiu i
    Łodzi staniał o 15%. Sprawdziłem cos w necie i chyba juz wiem dlaczego. Ale chętnie
    poznam zdanie innych, o ile beda mieli jakiekolwiek zdanie na ten temat.

  • 3. Data: 2023-09-19 18:12:19
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:a162bca0-258f-4e1a-ad3b-11ca9298bcf1n@googlegr
    oups.com>
    user Zenek Kapelinder pisze tak:

    > Ale chętnie poznam zdanie innych, o ile beda mieli
    > jakiekolwiek zdanie na ten temat.

    jest artykuł ale płatny dlatego nie podaje linka

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/rynek/22267
    90,1,wynajem-po-polsku-czyli-niedola-lokatora-skad-t
    a-eksplozja-czynszow-mieszkaniowych.read

  • 4. Data: 2023-09-19 20:42:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 19 września 2023 o 18:12:50 UTC+2 PiteR napisał(a):
> [...]
    > --
    > Piter
    >
    > #jebac fliperów pasozytów hieny cmentarne
    Mnie nie chodziło o zdanie Cezarego Komandy. Daleś tabelkę i tam liczby są. Sa
    pomiędzy tymi liczbami zaleznosci. Liczby odzwierciedlaja jakas rzeczywista sytuację.
    Ktoś kto potrafi wykazać zwiazek pomiędzy liczbami z tabelki może probowac rozgryźć
    jak w zaleznosci od innych czynników będzie wyglądała przyszłość. Na przykład czy
    najem bedzie drozał. Nie zastanawia cię cud w którym w Rzeszowie ceny, po
    uwzględnieniu inflacji, najmu r/r wzrosły a w Lublinie który jak Rzeszów jest w
    Polsce B ceny najmu spadły?