  • Data: 2017-10-26 15:09:19
    Temat: Re: Cyrkulacja czy mały bojler w kuchni
    Od: uciu <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 25 października 2017 22:36:00 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Rozważ zrobienie CWU na systemie rozdzielaczowym - czyli za bojlerem
    > robisz rozdzielacz i puszczasz do każdego punktu osobną rurę - PEXa 16stkę.

    Rozdzielacz taki jak do podłogówki?
    Załóżmy że mam 5 punktów poboru to daje rozdzielacz na 5 obwódów?
    Wtedy pompka jest przed rozdzielaczem i woda będzie leciała "ciepłą" rurką i potem
    wraca "zimną" do rozdzielacza?
    Tak jak piszesz plusem na pewno jest brak łączeń - jedynie trójnik na końcu pętli.
    Zawsze robiłem na zgrzewanych - chyba trzeba się douczyć o Pexxh:-)

    Podłogówke vbędę robił na rurach Kan-blue - musze zobaczyć czt te rurki nadają się
    też do CWU.

    Ps. masz jakieś foto Twojej instalacji bo na stronce nie widze :-)

    Dzięki