  • Data: 2017-11-02 13:50:23
    Temat: Re: Cyrkulacja czy mały bojler w kuchni
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 26 października 2017 15:01:02 UTC+2 użytkownik uciu napisał:

    > Adam, rozważam taką możliwość :-)
    > Czemu radzisz PEXa a nie zwykłe rurki na zgrzewanie?

    Bo rozwijasz rurę w całości od kranu do rozdzielacza - bez złączek, które
    będą pod np. posadzką.

    > NIe wiem czemu ale mam większe zaufanie do grubej plastikowej rurki niż do
    cieniutkiego pexa....

    Gruba plastikowa rura ma dużą pojemność cieplną - dla celów CWU im cieńsza,
    tym lepsza - w końcu chodzi o to żeby ciepło doleciało do kranu, a nie
    było pochłaniane przez rurę :)

    > Ale może się myle?

    PEX jest zdecydowanie lepszy przy systemie rozdzielaczowym od zgrzewu!
    pozdr.

    --
    Adam Sz.