  • Data: 2015-05-09 20:40:10
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 09 May 2015 20:27:30 +0200, FEniks napisał(a):

    > A, no to skoro tak jeździł, to się nie dziwię. ;-)

    Bo jeździć na długiej trasie to co innego, niż jeździć raz na tydzień po
    zakupy za róg, gdy nieutulony żal pozostaje, że nikt nie kazał dmuchać i
    wtedy trzeba pouczać innych, żeby tyle wódy nie doili. I to wszystko TYLKO
    dlatego, że ich zatrzymano do rutynowej kontroli stanu trzeźwości?

    Ale spoko, ja bardzo dobrze rozumiem Twoje ... motywacje 3-]

    --

    Ikselka
    pewni siebie."