  • Data: 2015-05-10 12:09:04
    Temat: Re: Czajnik elektryczny 0-PL
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 9 maja 2015 18:18:37 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > krys pisze:

    był

    > Chodzi o wszystkie wloty do miasta Zadupie, czy do miasta Warszawa? Ja nie
    > wyobrażam sobie, by w tych znanych mi miejscach kontroli dało się zatrzymać
    > WSZYSTKICH. Chyba żeby szlaban postawić w poprzek drogi, bo na poboczu nie
    > ma już miejsca. Ci co tam stoją, zawsze mi wyglądają na stałych klientów.
    > Pewnie każdy też na takie zatrzymanie przygotowany, ma ze sobą grubą rurkę,
    > czy co też tam zwykle wożą ci, którzy się dmuchania obawiają.

    A jednak dają radę. Ja byłem kontrolowany w trzech miejscach:
    1. Za wiaduktem na Gierdziejewskiego, stosunkowo nieduży ruch, zatrzymywali bez
    większego problemu wszystkich.
    2. Przed wjazdem na most Poniatowskiego, zatrzymywali dość wybiórczo.
    3. Pod wiaduktem na Dźwigowej, nie było zmiłuj się, każdego (brak możliwości
    jakiegokolwiek manewru), ale tam jest zawsze korek więc generalnie nie wpływali na
    niego zauważalnie.
    Jeszcze widziałem w innych miejscach, ale tam sito mnie przepuściło.

    Tak więc miejsca bardzo różne (od wylotówek po centrum Warszawy) a czy cel jest
    osiągany, myślę że tak, wcześniej nikt z moich znajomych się nie zastanawiał czy
    następnego dnia można czy nie, teraz zdecydowana większość unika alkoholu na co
    najmniej 24h przed jazdą samochodem.

    --
    ZZ@private