  • 21. Data: 2017-04-17 10:53:43
    Temat: Re: Czujnik zamknięcia drzwi na klucz
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 15 Apr 2017 00:18:30 -0700 (PDT), Kris <k...@g...com>
    wrote:
    > Nikt z domowników u nas nigdy nie ma zwyczaju zamykać łazien
    > ki od środka

    Taaa a potem efekt tego jest taki, że jak zamykacz odwiedzi
    niezamykaczy i pójdzie u nich skorzystać to mu wchodzą
    bezceremonialnie podczas ("bo u nas się nie zamyka").

    --
    Marek

  • 22. Data: 2017-04-17 11:42:25
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-17 o 10:48, Marek pisze:
> [...]
    59-601022 umieściłem

    > Co to za nowomowa? "łącznik migowy"? Przecież to zwykła krańcówka.

    Ta nowomowa to używana była zanim się urodziłem.

    Po nowomowemu to by było: "monostabilny łącznik z histerezą" i to by
    była najbardziej odpowiednia nazwa.

    Co zaś się tyczy krańcówki to jest to określenie przeznaczenia, a nie
    typu łącznika.

  • 23. Data: 2017-04-17 15:52:35
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Apr 2017 11:42:25 +0200, Uzytkownik <a...@s...pl>
    wrote:
    > Co zaś się tyczy krańcówki to jest to określenie przeznaczenia, a
    nie
    > typu łącznika.

    W mówię potocznej wszystkie takie "łączniki" jak na obrazku to zawsze
    były krańcówki bez względu na przeznaczenie.

    --
    Marek

  • 24. Data: 2017-04-17 17:55:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-17 o 15:52, Marek pisze:

    > nie
    >
    > W mówię potocznej wszystkie takie "łączniki" jak na obrazku to zawsze
    > były krańcówki bez względu na przeznaczenie.

    W mowie potocznej bardzo często ludzie popełniają błędy. Takim błędem
    jest nazywanie wszystkich tego typu łączników krańcówkami.

    Krańcówka to jest określenie przeznaczenia.

    Określenie typu związane jest ze sposobem działania.

    Łącznik monostabilny to taki łącznik, który po zwolnieniu nacisku zawsze
    powróci do jednego, stabilnego położenia.

    Łącznik migowy określa sposób łączenia. Łączenie to odbywa się w bardzo
    krótkim czasie, niezależnie od szybkości nacisku.

    Nazwanie wskazanego przez mnie łącznika zarówno monostabilnym, migowym
    czy też krańcowym jest jak najbardziej prawidłowe, ponieważ spełnia on
    wszystkie warunki poszczególnych określeń, a Twoje czepialstwo jest po
    prostu bezsensowne.

  • 25. Data: 2017-04-17 21:41:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2017-04-17 o 10:49, Marek pisze:

    > A możesz zdradzić do czego się przydaje taka informacja z łazienki?
    > Drzwi wejściowe to jeszcze rozumiem ale łazienkowe?

    Jasne, to żadna tajemnica. Po wykryciu "gościa" w toalecie ma
    automatycznie włączać się muzyczka. Ot, dla większej swobody życia. ;)

    --
    MN

  • 26. Data: 2017-04-17 21:51:19
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2017-04-17 o 21:41, Marcin N pisze:

    > Jasne, to żadna tajemnica. Po wykryciu "gościa" w toalecie ma
    > automatycznie włączać się muzyczka. Ot, dla większej swobody życia. ;)

    Czyli "muzyka na sranie" :)

  • 27. Data: 2017-04-18 03:40:56
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 17.04.2017 21:51, Uzytkownik wrote:

    > Czyli "muzyka na sranie" :)

    Wielu woli telefon zamiast bezsensownej muzyki

  • 28. Data: 2017-04-18 08:02:51
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    pl...

    W dniu 2017-04-17 o 10:49, Marek pisze:

    >Jasne, to żadna tajemnica. Po wykryciu "gościa" w toalecie ma automatycznie
    >włączać się muzyczka. Ot, dla większej swobody życia. ;)

    No to czujnik na nacisk na desce.

  • 29. Data: 2017-04-18 08:03:41
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "KIKI" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Wielu woli telefon zamiast bezsensownej muzyki

    Pokolenie pokemonów.

  • 30. Data: 2017-04-18 11:50:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 17 Apr 2017 21:41:44 +0200, Marcin N
    <m...@o...pl> wrote:
    > Jasne, to żadna tajemnica. Po wykryciu "gościa" w toalecie ma
    > automatycznie włączać się muzyczka. Ot, dla większej swobody życia.
    ;)

    Nie prosciej wykrywać to zapaleniem światła? Albo czujką ruchu?

    --
    Marek