  • 1. Data: 2017-04-07 08:20:05
    Temat: zolta, przygnieciona trawa
    Od: mex <a...@g...com>

    witam
    postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa
    jest zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

  • 2. Data: 2017-04-07 08:42:41
    Temat: Re: zolta, przygnieciona trawa
    Od: abomito <a...@w...pl>

    Witam!
    > postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa
    > jest zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

    Masz dwie możliwości:
    Zostaw basen tam, gdzie jest.Reszta trawy będzie nietknięta.
    Zlikwiduj basen.Cala trawa będzie w dobrym stanie.O ile ja nie wydepczesz.

    Inne sposoby to tylko półśrodki.I ogromne rachunki za wodę.
    Nie dziękuj.Wybór należy do Ciebie.
    Pozdro abomito

  • 3. Data: 2017-04-07 09:23:09
    Od: quent <x...@x...com>

    On 07.04.2017 08:20, mex wrote:
    > witam
    > postawiłem dmuchany basen na pare dni i dziś po zlozeniu patrze ze trawa
    > jest zzolknieta. po jakim czasie odrosnie? robic cos z nia ?

    Trawa da sobie radę.
    Przegrab ją grabiami do liści, posyp YaraMila Complex, podlej i czekaj :-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2017-04-07 10:06:52
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 09:23:11 UTC+2 użytkownik quent napisał:

    > Trawa da sobie radę.
    > Przegrab ją grabiami do liści, posyp YaraMila Complex, podlej i czekaj :-)

    To yaramila cośtam ma skład podobny jak tradycyjna polifoska a jest 2 razy droższe
    Nawozy najkorzystniej kupować w sklepach dla rolników jeśli ktoś ma taki w pobliżu.
    Te w marketach w kolorowych opakowaniach to straszna drożyzna.

  • 5. Data: 2017-04-07 10:59:35
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2017-04-07 o 10:06, Kris pisze:

> [...]
    Te w marketach w kolorowych opakowaniach to straszna drożyzna.

    Tylko co on zrobi z całym workiem 25kg, skoro potrzebuje 2 garście?

    --
    Pete

  • 6. Data: 2017-04-07 11:59:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 10:59:06 UTC+2 użytkownik Pete napisał:

    > Tylko co on zrobi z całym workiem 25kg, skoro potrzebuje 2 garście?
    Może lubi kosić trawniki to na resztę trawy wysypie.
    Ja tam leniwy jestem to przestałem sypać nawóz na trawę bo wolę kosić rzadziej jak
    częściej;)
    A zresztą 25kg to akurat na dwukrotne nawożenie trawnika 400m2
    Czyli w przeciętnym domu na sezon taki worek akurat starczy

  • 7. Data: 2017-04-07 15:36:26
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 10:06:53 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > To yaramila cośtam ma skład podobny jak tradycyjna polifoska a jest 2 razy droższe

    Burzuju Ty. Jezeli juz to na wiosne raczej azofoska z azotem, polifoska to
    chyba (?) na jesien bardziej. A jak azot to najtaniej kupic po prostu
    saletre amonowa :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 8. Data: 2017-04-07 15:51:05
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 7 kwietnia 2017 15:36:27 UTC+2 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Burzuju Ty. Jezeli juz to na wiosne raczej azofoska z azotem, polifoska to
    > chyba (?) na jesien bardziej. A jak azot to najtaniej kupic po prostu
    > saletre amonowa :)

    Masz rację
    Ale gadka była o wybarwieniu trawy a azot to za wzrost odpowiada raczej.
    Oczywistym jest że ta zżółknięta trawa autorowi postu w dwa tygodnie odrośnie teraz
    wiosną bez sypania czymkolwiek i śladu po basenie nie będzie ale temat poszedł w
    kierunku nawozów to i podjąłem dyskusje
    A zresztą polifoska też chyba ponad 10% azotu zawiera
    A jest jeszcze mocznik;)

  • 9. Data: 2017-04-07 17:36:40
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-04-07 o 15:51, Kris pisze:

    > A jest jeszcze mocznik;)

    mocznik to siki, a siki są żółte, a on nie chce żółtej trawy

    --
    Irokez

  • 10. Data: 2017-04-07 17:37:23
    Od: "P_P" <p...@w...pl>

    Kris wrote:

> [...]
    > Nawozy najkorzystniej kupować w sklepach dla rolników jeśli ktoś ma
    > taki w pobliżu. Te w marketach w kolorowych opakowaniach to straszna

    Jakze by inaczej, glos zabiera ekspert od niczego.
    Czy Ty czlowieku musisz w każdym watku klepac jezorem?

    Pzdr.