eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ... › Re: Czy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ...
  • Data: 2012-01-24 09:12:35
    Temat: Re: Czy ktoś z Was którzy mają podłogówkę + pogodówkę ...
    Od: "/// Kaszpir ///" <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Sty, 09:13, "Kris" <k...@w...pl> wrote:

    > Sam Sobie odpowiedziałeś;)

    Wiem , wiem ...

    Tyle że termostat powiesiłbym na obudowie kominka , bo nie chce aby
    był widoczny ...
    Dodatkowo jakbym rozpalił kominek musiałbym wyłączyć termostat ,
    chociaż to problem nie jest bo jak będzie rozpalony kominek to wtedy
    nie planuje odpalać pieca na ekogroszek , więc i tak termostat będzie
    nie działał ;)

    Tyle że bezprzewodowy ma mozliwość dowolnego umieszczenia , ale
    płacenie ponad 200zł za coś co można kupić za 80zł a nawet mniej jak
    zrezygnujemy z wyswietlacza ...
    Tyle że nie wiem czy taki termostat da radę z podłogówką ...