  • 1. Data: 2010-04-23 07:39:11
    Temat: Czy na klej do styropianu da się przykleić glazure?
    Od: "jagr" <j...@W...pl>

    Jak w tytule. Styropian, siatka zatopiona w kleju do styropianu. A jakbym
    tym samym klejem potraktował glazurę i ją na to nakleił? Czy jednak trzeba
    po kolei (warstwę tynku), albo może na klej styropianowy dać klej do
    glazury?
    Wolałbym zrobić to jak najprościej.
    Próbował ktoś takich uproszczeń?
    Pozdrawiam w ten wiosenny dzień,
    jagr

  • 2. Data: 2010-04-23 07:48:23
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Wolałbym zrobić to jak najprościej.
    > Próbował ktoś takich uproszczeń?
    > Pozdrawiam w ten wiosenny dzień,

    Tynk nie potrzebny, można kleić na klej od styropianu. Ja kleiłem na różne
    kleje co zostały po budowie i trzyma się jak trzeba, nawet gres na tym
    siedzi.

  • 3. Data: 2010-04-23 08:04:10
    Od: "kris" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Agent 0700" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Tynk nie potrzebny, można kleić na klej od styropianu. Ja kleiłem na różne
    > kleje co zostały po budowie i trzyma się jak trzeba, nawet gres na tym
    > siedzi.

    Racja.
    Czasami mam wrażenie że te wszystkie kleje do styropianu glazury gresu itp
    różni tylko opakowanie.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-04-23 09:30:35
    Od: "Agent 0700" <k...@w...pl>

    > Racja.
    > Czasami mam wrażenie że te wszystkie kleje do styropianu glazury gresu itp
    > różni tylko opakowanie.

    Może czymś to się tam różni, jakiś skład trochę inny, działanie deczko inne,
    ale tylko w laboratorium można zauważyć różnicę :-)

    Pozdrawiam

    Jacek

  • 5. Data: 2010-04-23 11:15:11
    Od: Sebastian Sawicki <f...@s...edu.pl>

    Agent 0700 said the following on 23.04.2010 09:48:
    > Tynk nie potrzebny, można kleić na klej od styropianu. Ja kleiłem na
    > różne kleje co zostały po budowie i trzyma się jak trzeba, nawet gres na
    > tym siedzi.

    A ile zim te plytki wytrzymaly?

    Zdecydowanie musi byc siatka + klej jako warstwa zbrojaca. Plytki kleic
    na klej wysokoelaastyczny.

    S.