  • 1. Data: 2010-04-22 22:20:05
    Temat: Odkurzacz centralny - osadzanie płytek montażowych
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Potrzebna mi na gwałt informacja n/t sposobu osadzania płytek montazowych
    pod gniazdka w otynkowanej już ścianie.

    Płytki mam takie:

    http://www.odkurzacze-bima.pl/177.jpg

    W instrukcjach Beama i Husky'ego piszą prosto: płytkę zlicować z tynkiem.

    Ale, którą jej stronę mam konkretnie zlicować u licha z tynkiem???? Plecy?
    Wierzch samej płytki? Szczytowe krawędzie samej kryzy, do której przylega
    gniazdko?
    Z faktu używania osłonek na te płytki dawanych przed tynkowaniem, napisu na
    nich "tą stroną zlicować z tynkiem" i faktu, że mają one z milimetr grubości
    możnaby domniemywać, że samą płytkę, bez tej osłonki należy o milimetr w
    tynku zagłębić, ale niech mi ktoś zorientowany to napisze. Albo zaprzeczy i
    poda właściwszą wersję.

    J.

  • 2. Data: 2010-04-23 22:57:59
    Od: Mariusz <m...@T...pl>

    witaj,

    Dnia 2010-04-23 00:20 Jarek P. napisał(a):
> [...]
    > milimetr w tynku zagłębić, ale niech mi ktoś zorientowany to napisze.
    > Albo zaprzeczy i poda właściwszą wersję.

    te płytki mocuje się do muru przed położeniem tynku i wtedy po
    otynkowaniu nic nie wystaje ponad tynk,

    pzdr
    Mariusz

  • 3. Data: 2010-04-24 22:58:13
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@T...pl> napisał w
    wiadomości news:4bd225f8$1@news.home.net.pl...

    > te płytki mocuje się do muru przed położeniem tynku i wtedy po
    > otynkowaniu nic nie wystaje ponad tynk,

    OK, super, ale co jesli ja tynki już mam położone, przykrywek (na których
    jest znacznik poziomu wierzchu tynku) w związku z tym nie kupowałem i mam
    same płytki montażowe?

    Z problemem już sobie poradziłem (na użytek gógla: z tynkiem licuje się
    szczyt kryzy na płytce, nie trzeba zagłębiać bardziej) niemniej jasno
    podanej informacji nie znalazłem nigdzie.

    J.