eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy pompa ciepła powietrze-woda może zyskać na zróżnicowanej taryfie za prąd? › Re: Czy pompa ciepła powietrze-woda może zyskać na zróżnicowanej taryfie za prąd?
  • Data: 2014-04-10 10:54:32
    Temat: Re: Czy pompa ciepła powietrze-woda może zyskać na zróżnicowanej taryfie za prąd?
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:97ed306c-80ff-4c0c-87a9-d79283d49249@go
    oglegroups.com...

    > W sypialni w domu która jest najczęściej używana tylko nocą podwyższanie
    > temperatury na dzień moim zdaniem nie ma sensu ani
    > "użytkowego" ani finansowego.

    Na cały dzień IMO też nie ma sensu, ale ustawienie wyższej na czas wstawania
    jest bardzo przyjemne. W poprzednim domu miałem tak zrobione i teraz mi tego
    brakuje a ciągle są pilniejsze wydatki i zajęcia by się tym zająć.

    A mianowicie miałem ustawioną temp. 19 stopni przez cały dzień i 21 od 7-8
    rano (wstaję ok. 7:30) w weekendy to podwyższenie temperatury było ustawione
    między 8 a 10.

    Ekonomicznie koszt jest znikomy bo po godzinie głowica zamyka grzejnik i po
    prostu przez jakiś czas się nie otwiera, a znacznie przyjemniej się wstaje i
    ubiera gdy jest cieplej.

    Oczywiście to wymaga grzejników i głowic elektronicznych (ok. 100zł /
    sztuka).

    Pozdrawiam
    Ergie