  • 151. Data: 2016-07-16 16:19:13
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > To co robia od lat to jest kpina. Do tego polityczna poprawnosc. Od
    > dawna mowi sie, ze nie tedy droga i dziwic sie muzulmanskim enklawom do
    > ktorej nikt inny nie wchodzi. Na to pozwala panstwo. Oni tylko
    > wykorzystuja okazje.

    te "enklawy" to mit, który powielasz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 152. Data: 2016-07-16 16:20:38
    Od: masti <g...@t...hell>

    Budyń wrote:

    > Mnie obowiązuje wyłącznie zasada miłuj blizniego swego jak siebie samego.
    >
    > Ale europoą nie rządzą chrzescijanie a lewactwo

    właśnie widać jak się do swoich zasad stosujesz

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 153. Data: 2016-07-16 16:32:30
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

> [...]
    Islamskie wydalilo oswiadczenie ze sie podpisuje pod zamachem.

    > Palic ich poki siedza w obozach. Jak sie rozprzestrzenia to dopiero
    > bedzie pomor.

    bardzo chrześcijańskie podejście

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 154. Data: 2016-07-16 17:20:45
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-16 o 16:32, masti pisze:

    Islamskie wydalilo oswiadczenie ze sie podpisuje pod zamachem.

    > bardzo chrześcijańskie podejście

    To jest ironia gdyby co.

    Pozdro.. TK

  • 155. Data: 2016-07-16 17:25:34
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2016-07-16 o 16:19, masti pisze:

    > te "enklawy" to mit, który powielasz

    Skoro tak to tym lepiej. Reszta to prawda. Najwiekszy idiotyzm zeszlego
    roku to zakaz publicznego spiewania koled we Wloszech w czasie swiat
    Bozego Narodzenia, zeby nie ranic uczuc religijnych mniejszosci.

    Pozdro.. TK

  • 156. Data: 2016-07-16 17:30:42
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zdajesz sobie sprawe ze idiocie sie tlumaczysz?

  • 157. Data: 2016-07-16 17:36:53
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Zdajesz sobie sprawe ze idiocie sie tlumaczysz?

    To znaczy?

    Pozdro.. TK

  • 158. Data: 2016-07-16 18:11:36
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 17:25:33 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Skoro tak to tym lepiej. Reszta to prawda. Najwiekszy idiotyzm zeszlego
    > roku to zakaz publicznego spiewania koled we Wloszech w czasie swiat
    > Bozego Narodzenia, zeby nie ranic uczuc religijnych mniejszosci.

    ty maniek z dwóch kont piszesz? Jaki idiotyzm? Gdy opisujemy skutki islamizacji na
    nas jedziesz po calosci. Sie zdecyduj jakie masz zdanie na temat naplywu islamistow
    do europy.

    b.

  • 159. Data: 2016-07-16 18:26:44
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu sobota, 16 lipca 2016 11:15:19 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    tamte społecznosci mają prawo do swojego kraju, do zycia w pokoju w swoich granicach
    i do względnego dostatku - dokladnie jak spoleczenstwo w ktorym ja zyje.

    > Czyli tak: masz obowiazek milowac jak siebie samego, pod warunkiem, ze
    > sa u siebie w kraju i nie zaklocaja Twojego komfortu zycia. No niezle,
    > ale malo oryginalne, bo kazdy tak wlasnie by chcial. :-)

    probujesz mi przypisac cos czego nie napisalem

    używania rozumu - jesli jakies dzialanie pozytywne krótkoterminowo poskutkuje
    rzeziami za lat kilkadziesiąt musze szukac innych rozwiązan.

    > No, znalazles. Nie wpuszczac.

    No i zgoda -nie wpuszczac islamistow. Ale istotne jest dlaczego. Ano dlatego ze ich
    system ideologiczny zakłada wymordowanie nas lub uczynienie z nas niewolników.
    Katolicyzm nie zabrania uzywania rozumu. Bycie miłosiernym głupcem chwalebne nie
    jest.
    Spokojnie mozemy wpuszczac chrzescijan.
    Natomiast islamistom pomagajmy tak aby aby to bylo bezpieczne dla nas - czyli
    stwarzajc im warunki do zycie w ich wlasnym kraju.

    > bo ja przespisz.
    > Emigracja bedzie i musisz sie do niej przyzwyczaic. Powodem nie
    > jest/bedzie tylko wojna, ale takze zmiany klimatu. Z okolic rownika
    > ludzie beda migrowac na polnoc i poludnie. Obstawiam bardziej polnoc.

    zgoda, to bedzie wyzwanie.

    społeczenstwa kultury i religii - ale mamy tez obowiazek wspomóc w miare swoich
    mozliwosci uchodzców -po to zeby nie musieli uciekac.

    > W ich kraju. :-)
    > Budyn no badz powazny. Tam sie leja, spadaja bomby a Ty bedziesz im
    > banany z nieba zrzucal?

    Nie banany. Karabiny. I chleb. Gdysmy walczyli o polske tyle by nam wystarczylo. A
    ja, zgodnie z przykazaniem, traktuje ich jak siebie, ale nie lepiej od siebie.

    > Nic o lodziach nie pisalem i nie wiem jakim Wam. Odnosze sie wylacznie
    > do uzywanych tu eufemizmow i hipokryzji ludzi jak Ty - zamknietych we
    > wlasnym szklanym swiecie, traktujacych wlasny swiety spokoj jak dobro
    > nadrzedne. Celowo przypialem Ci latke katolicka. Nie dziwi mnie, ze
    > Kogutek ma takie zdanie, ale Ty stajesz sie akompaniamentem.

    moim celem nie jest mój wlasny spokoj tylko milosierna ale i mądra pomoc
    potrzebującym. Nie wiem skad bierzesz takie pomysly o moim nadrzednym celu.

    > mowiac nie wiem czy nie jest odwrotnie. Przepisy z rekawa na wszystko i
    > wszystkie takie by horyzont zostal taki jak jest. No coz - wielecej
    > lezenia krzyzem przed oltarzem czy jak?

    a tego to nie zrozumialem kompletnie

    a tak w ogole poza jechaniem nas hipokrytami oczekiwalbym abys zdradzil jakie ty masz
    pomysly na rozwiazanie problemu imigrantow.

    b.

  • 160. Data: 2016-07-17 16:44:45
    Od: Marek <m...@g...com>

    W dniu piątek, 15 lipca 2016 09:28:25 UTC+2 użytkownik Ghost napisał:
    > Użytkownik "Adam Sz." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > Jak widać z powyższego...

    Ciekawe jest to, ze policja podaje, ze miał związki z radykalnymi islamistami, a
    znajomi i rodzina, ze nie. To tylko wariat.

    Teraz nalezy postawic pytanie, jak maja sie jasnoskórzy Francuzi bronic przed
    napadami wariactwa ze strony tych czekoladowych.