  • 11. Data: 2016-03-05 22:29:00
    Temat: Re: Czy wieniec jest konieczny
    Od: dolniak <a...@w...pl>

    całe lata budowano
    > bez wieńców i sporo domów jeszcze tak stoi, strop drewniany itd. Czy ten

    To Ty musisz wiedzieć.Ja nie widzialem tego budynku.Nie wiem jakie tam fundamenty,
    jakie mury...A jak ty to fachowiec.Takie belki i ankry to jak ubezpieczenie.A te też
    się różnią...

    Fakt,sporo domów jeszcze tak stoi..Cóż,to Twój dom...
    Pozdro .abomito

  • 12. Data: 2016-03-06 00:03:48
    Od: Krzysztof Garus <g...@g...com>

    W dniu sobota, 5 marca 2016 00:29:22 UTC+1 użytkownik Maciek napisał:
    Przykładowo, czy na poniższym zdjęciu ktoś wskaże, gdzie on jest?
    > http://cdn32.muratordom.smcloud.net/t/photos/t/74/4d
    /48/744d48e8c6720389_1695555.jpg

    Ściana jest trójwarstwowa, to i wieńca nie widać od zewnątrz.

    --
    bajcik