  • 1. Data: 2016-03-04 11:35:27
    Temat: Zakończenie budowy w połowie
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    Kolejne jeszcze pytanie.
    Robiłem przyłącze gazowe. Pierwotnie chciałem i projekt tak powstał, że
    gaz jest doprowadzony zarówno do domu, jak i domku gospodarczego obok.
    Jako, że w domku gospodarczym odbiorniki gazu miały by się znaleźć
    dopiero kiedyś w przyszłości, a to uniemożliwiłoby odbiór gałęzi
    doprowadzającej gaz do domu. Została więc zrobiona część instalacji
    doprowadzającej do domu (de facto do kotła CO), a odnoga do domku
    gospodarczego jest nadal w planach.
    I teraz pytanie - czy jeżeli rozmyśliłbym się jednak z opcji gazu w
    domku gospodarczym, to czy jest możliwość zakończenia budowy na tym
    etapie co jest? Czy też w tej chwili koniecznie muszę wybudować również
    tą część instalacji wewnętrznej?

    /__/_* /
    /

  • 2. Data: 2016-03-04 16:57:44
    Temat: Re: Zakończenie budowy w połowie
    Od: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu piątek, 4 marca 2016 11:35:29 UTC+1 użytkownik Kżyho napisał:
> [...]
    > domku gospodarczym, to czy jest możliwość zakończenia budowy na tym
    > etapie co jest? Czy też w tej chwili koniecznie muszę wybudować również

    kierbud ci to wykreśli z projektu i tyle.

    b.