    From: Kris <k...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wykonawca chce mnie naciagnac?
    Date: Wed, 13 Jun 2012 09:48:52 -0700 (PDT)

    W dniu środa, 13 czerwca 2012 17:43:24 UTC+2 użytkownik Plumpi napisał:
    > O wypraszam sobie. Ja nie działam w "szarej strefie" i legalnie prowadzę
    > działalność gospodarczą, wystawiając dokumenty na każdą robotę i rozliczając
    > się uczciwie z fiskusem.

    Pogratulować. Rozumiem ze pracownikow równiez zatrudniasz legalnie, płacisz im
    nadgodziny zgodnie z kodeksem pracy, urlopy, wolne za soboty itp.
    Samochodów firmowe również nie uzywasz do celow prywatnych itd.

    > To ty masz mi za złe, że działam legalnie, że zdobywam kwalifikacje i
    > uprawnienia wymagane przez prawo, że przestrzegam norm oraz prawa.
    Nic nigdy nie mialem tobie za złe. Zdobywasz uprawnienia certyikaty itp- Twoja
    sprawa. Ja rowniez mnóstwo szkolen zaliczylem.

    > Nie dość, że mnie krytykujesz, ośmieszasz, ubliżasz i pomawiasz to jeszcze
    > głosisz wszem i wobec swoją doktrynę i namawiasz innych do łamania prawa.
    Kiedy/ Jakies konkretne przyklady?

    > Ale zarzucasz

    Rozwiń bo nie rozumię.

    > To odszukaj sobie co napisałeś 30 kwietnia 2012 o godzinie 21:45
    > Ciekaw jestem czy zażądałeś faktury lub rachunku na te 50zł, które
    > zapłaciłeś za "zasznurowanie" rozdzielni?

    Gdzie tam jest napisane ze nie zaplacilbym wiecej jak 50zł? Chcial 50zl dostal 50zl.
    > Czy też świadomie i z premedytacją wsparłeś "szarą strefę", bo zależało ci,
    > żeby było tanio?
    > Jestem przekonany, że nie masz żadnego dokumentu potwierdzającego tę usługę.

    Nie mam. Nie mam tez zadnego dokumentu na zakupione dzisiaj na rynku truskawki.

    > Ja ci powiem, że w życiu bym nie wykonał tej usługi za 50zł, bo po prostu
    > mnie nie stać jest na dokładanie do interesu.

    A ja nikogo nie zmuszam do wykonywania uslug które sa dla niego nieopłacalne
    gośc chciał 50zł i tyle dostał. A licząc godzinowo to dostał prawie dwa razy więcej
    niz dostalby w tym samym czasie od swego pracodawcy.
    Być może Ty odbierajac buty od szewca placisz mu 100zl chociaz on chciał 50zl.
    Ja płacę tyle ile chce wykonawca, ew. czasem daje coś extra za dobrze wykonana
    usluge.

    > Najbardziej przykre jest to, że jesteś hipokrytą, który korzysta i namawia
    > innych do korzystania z usług "szarej strefy", a jednocześnie masz
    > pretensje, że "szara strefa" istnieje i ma się dobrze.

    Nie mam pretensji. Tylko stwierdzam fakty

    > Kolego, nie tędy droga. Musisz się uderzyć w pierś. Pamiętaj, że takie
    > działanie jak twoje bije w ciebie samego, bo na starość nie będzie miał kto
    > pracować na twoją emeryturę czy też rentę, jeżeli się wydarzy coś złego. To
    > dzięki takim jak ty mamy problemy ze służbą zdrowia, z drogami, szkolnictwem
    > itd.

    Wiesz co- ja tez płace podatki itp- tak z grubsza licząc ze 40% moich dochodow na
    dzien dobry jest potrącane na rożne podatki i składki.
    A jak place za jakąs usluge czy towar to mnie nie obchodzi czy sprzedawca opłaci vat
    itp.
    Jak zatrudnilbym Ciebie do sznurowania rozdzielni i ustalili byśmy cena 200zl to Ty
    sznurujesz ja place Tobie 200zl a twoim obowiazkiem jest zaplata podatkow tych ktore
    musisz

    > Jakoś tego nie zauważyłem, bo cały czas "wieszałeś na mnie psy", ubliżałeś i
    > wyśmiewałeś.
    > Czy coś ci się stało?
    > Skąd nagle ta zmiana?

    Kiedy Tobie ubliżylem?
    A najśmieszniejsze jest to że o ubliżaniu pisze osoba która w ostatnim tygodniu na
    tej tylko grupie ublizyla słownie conajmniej 4 osobom.