  • Data: 2010-10-09 21:40:38
    Temat: Re: Czym ciąć cegły szamotowe?
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Czekaj, a w czym masz problem? Ja zwykła tarczą do kamienia... Przecież
    > szamotówki sa miękkie...

    Jesteś tego pewien?
    Przeciąłem na głębokość ok. 3 cm i nastąpiło podobne zjawisko jak cięcie
    brzeszczotem stali
    szybkotnącej..grzanie narzędzia, ślizganie się tarczy po cegle,trochę iskier i nic.
    Przełożyłem tarczę, coby się obracała w przeciwnym kierunku, i już myślałem,że
    poszło- około 1cm
    głębiej i dalej stop...
    Tak to jest z tym szamotem( wcale nie miękkim)