    From: ptoki <s...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym umyc okulary po malowaniu?
    Date: Sat, 7 May 2011 02:19:44 -0700 (PDT)

    On May 7, 10:27 am, "marcan" <m...@o...pl> wrote:
    > Witam,
    > Caly tydzien spedzilem na malowaniu wszystkiego kazdym rodzajem farb. Mimo
    > uwazania na moje okulary cale sa w mikro plamkach, glownie od Tikkurili do
    > drewna. Czym to cholerstwo usunac? Woda i plynem do okularow nie schodzi,
    > drapac wiadomo nie bede. Rozpuszczalnik pewnie usunie antyrekleks... Licze
    > na pomoc.
    > Pozdrawiam
    > marcan

    Zalezy czy szkla masz plastikowe czy szklane.
    Jak plastikowe to w sumie masz pozamiatane jak malowales czyms
    alkidowym.
    Szykuj te 80zl na nowe szybki.

    Jak masz szklane to raczej powloki napylane nie poinny od samego
    rozpuszczalnika sie uszkodzic.

    Ale poczekaj jeszcze dzien. Farba stwardnie i stanie sie bardziej
    krucha. Moze nawet pod paznokciem zejsc.
    Jak nie zejdzie to sprobuj rozpuszczalnika.
    ez scierke do mycia naczyn (takie gabczaste troche sztywniaste) albo
    filc. I poleruj z woda. To bezpieczna metoda ale moze nie byc bardzo
    efektywna.
    Jak nic nie pomoze to sproboj nowa zyletka delikatnie plasko sciac
    farbe ze szkla.