    From: "Druid29" <d...@t...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czym umyc okulary po malowaniu?
    Date: Sat, 7 May 2011 14:16:30 +0200

    Użytkownik "marcan" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:iq2vph$tqh$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    > Caly tydzien spedzilem na malowaniu wszystkiego kazdym rodzajem farb. Mimo
    > uwazania na moje okulary cale sa w mikro plamkach, glownie od Tikkurili do
    > drewna. Czym to cholerstwo usunac? Woda i plynem do okularow nie schodzi,
    > drapac wiadomo nie bede. Rozpuszczalnik pewnie usunie antyrekleks... Licze
    > na pomoc.
    > Pozdrawiam
    > marcan

    Jeśli soczewki są szklane to bym spróbował benzyną ekstrakcyjną (nie
    rozpuszczlanikiem ekstrakcyjnym), a potem zwykłym ludwikiem do naczyń. Chyba
    już zmywałem jakieś plamki z moich szkiełek, warstwie antyrefleksyjnej nic
    się nie stało. Na plastikowych soczewkach nie próbowałem, bo wspomniane
    szklane mam właśnie do brudnej roboty.

    Pozdrawiam,
    Druid29