    From: "KM" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Czym usunać taśmę klejącą dwustronną z mebli ?
    Date: Thu, 1 Sep 2011 19:16:50 +0200

    "Artur Dębski" <a...@a...pl> wrote in message
    news:4e5fb295$0$3505$65785112@news.neostrada.pl...
    > Witam
    > Poradźcie mi proszę jakiś mało destrukcyjny sposób
    > na usuniecie z mebli kuchennych zabezpieczeń szafek
    > kupionych w IKEI i przyklejonych oryginalną taśmą dwustronną
    > do frontów mebli alby zniechęcić dzieci do otwierania ?
    >
    > Miałem akcję zrywania po najmniejszej linii oporu naklejek
    > naklejonych przez dzieci na szafkę w pokoju - co prawda gorszą jakościowo
    > od mebli kuchennych - ale fornir w niektórych miejscach zszedł razem z
    > naklejką
    > "Dzielny pacjent". :((((

> [...]

    Witam!

    Mozna podgrzac tasme np: suszarka - tak zmiekczony klej powinien latwiej
    puscic.
    Ewentualnie pozostaja srodki chemiczne np: wysoko neutralny dla wiekszosci
    powierzchni izopropanol , ew typowy zmywacz do etykiety - do kupienia w
    kazdym sklepie komputerowym, w sklepie dla elektronika. Ceny od kilku zl w
    zaleznosci od pojemnosci opakowania.

    Pozdrawiam
    KM