  • Data: 2017-08-21 13:35:39
    Temat: Re: Czym wypełnić szczeliny na zewnątrz.
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To zakitowane zaslonic. Sa plastikowe listwy do wykanczania pomiedzy podloga a
    sciana.

    Po co kitować, jak można szparę zasłonić? ;)

    Wlasnie patrze na taka co ja mialem rok temu przykleic. Jak bylem mlody
    i piekny to smola takie szpary zalewali. A jak bys sznur gumowy wbil w
    szczeline a potem z wierzchu silikonem zapackal. Tylko silikon nie
    smierdzacy octem musi byc.

    Na próbę kawałek zasilikonowałem i słabo się sprawdza. W sensie odłazi.
    Nie wiem, może akryl, ale on z kolei mało elastyczny jest.

    --
    Pete