    From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czyszczenie rur cwu i zimnej wody.
    Date: Thu, 21 Jun 2018 23:09:50 +0200

    On 2018-06-20 22:52, l...@g...com wrote:
    > To nie pocieszyliście mnie. Dla odcinków pod płytkami spróbuję jednak chemicznie

    bawilem sie tak i szkoda mi bylo czasu - rozkucie, wymiana i
    przyklejenie plytek zajely mi jedno popoludnie, czyli krocej niz zeszlo
    mi na zalewaniu, plukaniu a efekt byl zaden

    oczywiscie trzeba wziac poprawke na wlasna sytuacje, u mnie rzeczonych
    plytek bylo 5

    ale jezeli faktycznie bedzie przeciek to sprawa sie komplikuje bo np.
    cegle czy gazobeton wypadaloby wysuszyc nieco przed ponownym zakryciem