eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy › Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Date: Fri, 18 Feb 2022 18:07:11 +0100
    Subject: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 17.02.2022 o 17:42, heby pisze:

    > Wklejanie przypadkowych linków z netu ustawia Cie w tym samym szeregu co
    > kolegę powyżej. Nie każdy produkt który ma przyciski i światełka jest od
    > razu prawdziwy. To co widzisz to scam. Skierowany do debili. Jak widać,
    > łapią się.

    A nieprawda, to nie jest przypadkowy link :)

    > Gdybyś wkleił raport badawczy z niezależnego laboratorium, sprawa
    > wyglądała by inaczej. Ale nie wkleisz.

    Po co? Po co mam karmić jakieś laboratorium? Jak im zależy to niech
    sobie sami badają. Widać, że im nie zależy a ludzie się cieszą :)

    > Ten produkt istnieje tylko na
    > obrazku i tylko to można zobaczyć. Produkt dla debili. Zaznaczam że jest
    > "dostępny" co najmniej od 6 lat i nikt go nie zbadał, czy działa, jak
    > działa, gdziekolwiek poza fimikami promocyjnymi.

    Podobno ludzie to kupili i im działa :D Nie chwalą się bo by ich ktoś
    zabił za darmową energię. To chyba oczywiste? Wiele domów już od dawna
    ma takie generatory ale coś tam płacą za energię, żeby nie było
    podejrzane, że mają swoje, główne źródło.

    > Scenariusz taki sam jak u Szumiły. Tylko on robi na śmietnikach, a tutaj
    > z nierdzewki. Jak widać wystarczy prządnie zrobić i debile zlatują się
    > jak muchy.

    Nonie, to profesjonalny produkt. Jest bardzo dużo materiałów z udziałem
    konstruktorów, że to działa i ma się bardzo dobrze :]

    > Możesz sobie to obejrzeć tutaj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=Of5YnSVbZ80

    Są lepsze filmy, PRAWDZIWE!

    https://youtu.be/zRMHNfug7Ec
    https://youtu.be/hT1hNAIMk7U
    https://youtu.be/x_n2iqI8hwo?list=RDCMUCq_qGHzYorAsR
    4sYi3m50sA

    > Obraza ucznia 1 klasy technikum elektrycznego który usłyszał już coś o
    > regule Lenza.
    >
    > Na szczęscie to tak poniżająco głupie, że nie trudno zgadnąć kilka rzeczy:
    >
    > https://youtu.be/H2cKK_X_I5c?t=119

    A ten gość zwyczajnie zazdraszcza bo jest karmiony przez Arabów z lobby
    paliwowego :) Wielu takich frustratów w sieci, którzy obrzydzają wysoko
    rozwiniętą technologię bo ktoś im za to płaci. Dowodem jest to, że sami
    niczego nie produkują więc kasy nie mają i muszą ją dostawać od kogoś
    innego za te śmieszne filmiki co plują na takich mądrych konstruktorów:D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>