eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy › Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
  • Data: 2022-02-23 14:06:37
    Temat: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 23/02/2022 00:02, LordBluzg(R) wrote:
    > Mylisz się. Nie przemawia bateryjka w każdej żarówce. Jeśli podejmujesz
    > dyskusję, powinieneś wskazać dokładnie punkt, dlaczego coś jest
    > niemożliwe i nie opierać się na wzorach. Wystarczą proste wypunktowania.

    Tak. To zasada zachowania energii. Już Ci lepiej?

    > Nie zauważyłem. Wszędzie widzisz bateryjki i pola em a nie potrafisz
    > wskazać, że zwyczajnie woda nie płynie pod górkę :)

    To niejako wynika jedno z drugiego.

    > Ja sieję dezinformacje? Porąbało?

    Tak, wklejasz linki bez komentarza, z fake urządzeniami, w dyskusji, że
    trzeba być zdrowo jebniętym, aby w to wierzyć.

    Samozaoranie.

    > No nie. Gość się wystawia na targach dostał sporą ofertę na sporą kasę
    > od dobrej firmy...silnik magnetyczny. Twierdzisz że nie działa?

    Na rok przed upadkiem Theransoa, debile z jednego z banków, zaoferowali
    pozyczkę na bardzo grubą kasę. Kiedy było wiadomo, że to scam.

    Wspieradnie debilizmów duża iloscią kasy nie świadczy o niczym, poza
    upadkiem intelektualnym "elit bankowych". Tym bardziej nie dziwi "sporo
    kasy od dobrej firmy" która może być przeciez zarządzana przez, nie
    przymierzając, "a a" albo LordaBluzga.

    > No nie sprzedał za 16mln$ bo by projekt udupili/zakopali. On chce, żeby
    > to propagować/produkować. Serarla też prawie zabili, chociaż to trochę
    > inne technologia.

    A kto go chciał zabić? ONI? Kolekcjionuje spiski, możesz przybliżyć tą
    historie, zapowiada sie ciekawie?

    Szumiło też chcieli zabić kilka tyg temu, bez wątpienia lobbyści. Może
    znajdziemy jakieś powiązanie. Dawaj, nie wstydź się uzewnętrznić swoich
    urojeń.

    > No, bateryjka i śmigiełko :)
    > Na targach:
    > https://youtu.be/0kP_qfbSf-E ...no batery, no water, no...kurwa działa.

    Nie wiesz czy nie ma baterii. Jak zwykle rozebrane do połowy.

    > Masz wyżej, dyskutuj z faktem :]

    To nie fakty które sobie ubzdurałeś. To "zamknięty pojemnik, bez
    widocznego środka, kręci śmigiełkiem". To ten fakt sprawdza się do
    baterii, powie Ci to nawet dzieco w szkole podstawowej.

    > Jak zwykle, bo zwyczajnie nie potrafisz wskazać nic innego :]

    Bo nic innego nigdy nie ma. W skrajnych wypadkach są to jakieś
    prymitywne machanie magnesem pod stołem, albo magnetron poza kadrem czy
    kilka cienkich drutów gubiących się w kompresji. Ale to glitche. 99% to
    bateria.

    > Kurwa, już pisałem że nie rozumiesz tego sformowania.
    > "Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem"

    Rozumienie go jest zbędne. Pod "brzytwa Ockhama" kryje się obecnie
    pojęcie zdefiniowane przez Newtona i modyfikowane przez późniejszych
    naukowców. Z grubsza "nie potrzeba magii, jeśli do wyjasnienia wystarczy
    oczywistość".

    Doczytasz też o zmysłach (aby ich nie używać) itd, ale ogolny koncept
    krązy wokół wspóczesnych definicji, a nie tej 800 lat temu. Nie czapiaj
    się jej. Kolegę Ockhama, bez jego zgody, poproszono o uzyczenie nazwiska
    do pewnego koncpetu rozumianego inaczej. Ot, trafia się.

    > Megaprymitywne

    Brzytwa. Dokładnie tak. Prymitywne, bo po co lepsze, skoro wyjasnia 100%
    obserwacji z twoich "dowodów youtubowych" i innego internetowego śmiecia
    w temacie tego scamu.

    > i kompletnie oderwane od rzeczywistości. Nie ma nic
    > bardziej prymitywnego chyba :D (nie myl z "brzytwą").

    Ależ to właśnie brzytwa.

    Jeśli postulujesz magiczne wyjasnienie, to słuchamy.