eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy › Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Date: Sat, 19 Feb 2022 15:05:30 +0100

    On 18/02/2022 18:07, LordBluzg(R) wrote:
    > A nieprawda, to nie jest przypadkowy link :)

    To jeszcze gorzej.

    > Po co?

    Aby można było się do tego odnieść w sposób obiektywny.

    > Po co mam karmić jakieś laboratorium? Jak im zależy to niech
    > sobie sami badają. Widać, że im nie zależy a ludzie się cieszą :)

    Nikt tego urządzenia nigdzie nie zbadał bo ono nie istnieje, poza
    renderami i modelami które nie przypominają renderów, ale za to
    przypominają sporej wielkosci akumualtor.

    > Podobno ludzie to kupili i im działa :D

    Podobno było wiele rzeczy.

    Jesteś niesłychanie głupi i naiwny, jeśli uwierzyłeś w taką brednię jak
    "ludzie którzy kupili i im działa".

    > Nie chwalą się bo by ich ktoś
    > zabił za darmową energię. To chyba oczywiste?

    Nie, to tylko oczywiste dla spiskowych imbecyli, oni zawsze uważają że
    brak dowodów jest dowodem.

    > Wiele domów już od dawna
    > ma takie generatory

    Pokaż *JEDEN* taki dom. Gdzie istnieje inny dowód niż przypadkowy link
    z internetu. na przykłąd coś, co zostało zbadane przez naukowca, albo
    przynajmniej technika, byle by nie od dokręcania śrubek w kamerach.

    > ale coś tam płacą za energię, żeby nie było
    > podejrzane, że mają swoje, główne źródło.

    Czyli jesteś jednak dokładnie tym samym co "a a". Wierzysz w kompletnie
    brednie, debilizmy i wyssane z palca bzdury, łykając bez popijania
    dowolny debilizm.

    > Nonie, to profesjonalny produkt. Jest bardzo dużo materiałów z udziałem
    > konstruktorów, że to działa i ma się bardzo dobrze :]

    Nijak nie działa, bo nei ma po nim sladu poza kilkoma fake filmikami z YT.

    > Są lepsze filmy, PRAWDZIWE!
    > https://youtu.be/zRMHNfug7Ec

    Bilion miejsc gdzie można schować kable.

    > https://youtu.be/hT1hNAIMk7U

    Wielki pojemnik na baterię, to białe z kropkami.

    > https://youtu.be/x_n2iqI8hwo?list=RDCMUCq_qGHzYorAsR
    4sYi3m50sA

    To samo.

    Ktoś pozwolił rozbrać ten bęben po kilku giodzinach pracy urzadzenia?
    Podpowiem: nie. Bo na tym polega cała zabawa z tym scamem, aby gonić
    króliczka.

    To tak prymitywne, że trudno się do tego odnosić. A były przeciez
    znacznie ciekawsze:

    https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Catalyzer

    Barodz sprytne, ale jak tylko naukowcy to obejrzeli, okazało się
    dokładnie to, co każdy z ludzi rozsądnych wiedział do początku.

    > A ten gość zwyczajnie zazdraszcza

    Nie, to koleś który zamiast być entuzjastą, jest scpetykiem i stosuje
    brzytwoę Ockhama dzieki czemu jest wstanie oddzielić urojenia od faktów.

    > bo jest karmiony przez Arabów z lobby
    > paliwowego :)

    Czyli masz poważne schorzenie psychiatryczna, jak widzę. Widzisz
    *SPISKI*. WSZĘDZIE. Nie pocieszę cię: to nieuleczalne.

    > Wielu takich frustratów

    Sceptyków.

    > w sieci, którzy obrzydzają wysoko
    > rozwiniętą technologię

    Wysoko rozwinięty scam. Choć ten akurat jest żałosny.

    > bo ktoś im za to płaci.

    Raczej to tacy frajery jak ty, płacą oglądalnością filmików freeneergy,
    przez co ich twórcy mogą się chwalić zainteresowaniem i monetyzować to
    zainteresowanie.

    > Dowodem jest to, że sami
    > niczego nie produkują więc kasy nie mają i muszą ją dostawać od kogoś
    > innego za te śmieszne filmiki co plują na takich mądrych konstruktorów:D

    Masz tok myślenia identyczny z Szumiło.

    Skompromitowałeś się nie tylko jako elektronik, tym filmem, ale
    zdalszych wypowiedzi również jako człowiek. Co za upadek. Na szczęscie z
    niebyt wysoka i przeciez nie pierwszy raz.