eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy › Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Date: Sat, 19 Feb 2022 20:59:42 +0100
    Subject: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2022 o 15:05, heby pisze:

    > To jeszcze gorzej.

    Co ty bredzisz? Przecież w Polsce to sprzedają!
    http://konsystel.firmy.net/aktualnosci.html?n=QVFR :)

    https://aleo.com/pl/firma/ankora-polska-spolka-z-ogr
    aniczona-odpowiedzialnoscia

    Sprawozdania, zarząd...

    Możesz to sobie zamówić. Są patenty ponoć i cała dokumentacja, nawet
    możesz kupić model i schematy! :)

    > Aby można było się do tego odnieść w sposób obiektywny.

    Potrzebne ci laboratorium, żeby stwierdzić iż obroty prądnicy, które są
    dostępne na filmach nie są zdolne do wytworzenia więcej niż 100W a pasek
    klinowy jest luźny i się nie napręża w przypadku podłączania urządzeń?

    Musisz mieć bardzo małą wiedzę, że takich rzeczy nie widzisz :D

    > Nikt tego urządzenia nigdzie nie zbadał bo ono nie istnieje, poza
    > renderami i modelami które nie przypominają renderów, ale za to
    > przypominają sporej wielkosci akumualtor.

    > Podobno było wiele rzeczy.

    No oczywiście! Przeczysz faktom!
    https://www.facebook.com/InfinitySAVTeam/

    > Jesteś niesłychanie głupi i naiwny, jeśli uwierzyłeś w taką brednię jak
    > "ludzie którzy kupili i im działa".

    Byłbym głupi, gdybym odpalał kamerę czujką ruchu :D

    > Pokaż *JEDEN*  taki dom. Gdzie istnieje inny dowód niż przypadkowy link
    > z internetu. na przykłąd coś, co zostało zbadane przez naukowca, albo
    > przynajmniej technika, byle by nie od dokręcania śrubek w kamerach.

    Mam cię przekonać czy jak? Absolutnie mi na tym nie zależy, w ogóle nie
    muszę z Taobą na ten temat rozmawiać. Możesz sobie nadal nerdzić w
    piwnicy i nic mi do tego :]

    > Czyli jesteś jednak dokładnie tym samym co "a a". Wierzysz w kompletnie
    > brednie, debilizmy i wyssane z palca bzdury, łykając bez popijania
    > dowolny debilizm.

    Nie, to ty się dajesz wkręcać we flejma :D...ale z drugiej strony
    zasypałbym cię informacjami o "działających" generatorach, z wizją
    lokalną i pokazaniem jak to funkcjonuje w domu oraz setkami zadowolonych
    użytkowników D:

    > Nijak nie działa, bo nei ma po nim sladu poza kilkoma fake filmikami z YT.

    > Bilion miejsc gdzie można schować kable.

    Tam nie ma kabli, Szerloku. Już kiedyś pokazywałem rozbiórkę silnika
    magnetycznego.

    https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    A tutaj prześmiewca, opłacany przez Arabów:
    https://youtu.be/zfEky6-Drdk

    https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    > To tak prymitywne, że trudno się do tego odnosić. A były przeciez
    > znacznie ciekawsze:
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Energy_Catalyzer

    Pff:
    https://forum.szajbajk.pl/topic/25430-generator-magn
    etyczny-1000-w-infinity-sav-do-e-bike-zamiast-bateri
    /

    > Nie, to koleś który zamiast być entuzjastą, jest scpetykiem i stosuje
    > brzytwoę Ockhama dzieki czemu jest wstanie oddzielić urojenia od faktów.

    > Czyli masz poważne schorzenie psychiatryczna, jak widzę. Widzisz
    > *SPISKI*. WSZĘDZIE. Nie pocieszę cię: to nieuleczalne.

    > Sceptyków.

    Kretynów :D

    > Skompromitowałeś się nie tylko jako elektronik, tym filmem, ale
    > zdalszych wypowiedzi również jako człowiek. Co za upadek. Na szczęscie z
    > niebyt wysoka i przeciez nie pierwszy raz.

    Jak dotąd, to ty się kompromitujesz brakiem jakiegokolwiek
    doświadczenia, dając się wciągnąć we flejma i nie potrafisz nawet
    wskazać palcem dokładnie, GDZIE fizycznie jest oszustwo, operując na
    podanym materiale:]

    Wracając jednak do linkowanego "infinity saw", też nie wiesz dlaczego
    "producent" to sprzedaje i jak to robi, że go jeszcze nie zabili a kasy
    ma opór :D

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>