eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy › Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Date: Sat, 19 Feb 2022 21:42:39 +0100

    On 19/02/2022 20:59, LordBluzg(R) wrote:
    > Co ty bredzisz? Przecież w Polsce to sprzedają!
    > http://konsystel.firmy.net/aktualnosci.html?n=QVFR :)

    I ktoś był aż takim idiotą, że kupił? A nie, przeciez tu chodzi o
    gonienie króliczka, 2025...

    > https://aleo.com/pl/firma/ankora-polska-spolka-z-ogr
    aniczona-odpowiedzialnoscia

    No, to niepodważalny dowód...

    > Sprawozdania, zarząd...

    Tak tak, papier, to rozumiesz, dużo przyjmie.

    > Możesz to sobie zamówić.

    Nie mogę:
    1) nie jestem idiotą
    2) nie da się, bo wczesniej umrę ze śmiechu

    > Są patenty

    Jest masa patentów na rózne tematy, wiele nierealizowalnych. Fakt
    posiadania patentu nic nie mówi o działaniu urządzenia.

    > ponoć i cała dokumentacja

    Ponoć? A sprawdzałeś to ponoć?

    >, nawet
    > możesz kupić model i schematy! :)

    Model? Taki do sklejania czy tektury?

    > Potrzebne ci laboratorium, żeby stwierdzić iż obroty prądnicy, które są
    > dostępne na filmach nie są zdolne do wytworzenia więcej niż 100W a pasek
    > klinowy jest luźny i się nie napręża w przypadku podłączania urządzeń?

    Tak. Inaczej ktoś będzie linki wklejał do usranej śmierci. Musi być
    jasne stwierdzenie: to scam. Pokazywanie jakiś pasków nie przemówi do
    idiotów pokroku wyznawców Szumiły, dla których dowód fizyczny jest
    antydowodem.

    > Musisz mieć bardzo małą wiedzę, że takich rzeczy nie widzisz :D

    Ja widzę znacznie więcej, niż Ci się wydaje. Od kilku lat odczuwam
    przyjemne odpręzenie oglądając rózne (coraz lepsze) projekty free energy
    i kombinując jak są napędzane.

    > No oczywiście! Przeczysz faktom!
    > https://www.facebook.com/InfinitySAVTeam/

    I?

    > Byłbym głupi, gdybym odpalał kamerę czujką ruchu :D

    Zgadza się. Nie rób tego.

    > Mam cię przekonać czy jak?

    Nie. Ale kłamstwa nalezy rozgniatać w zarodku. Na tej grupie jest paru
    frajerów, szkoda gdyby ktoś uwierzył.

    > Absolutnie mi na tym nie zależy, w ogóle nie
    > muszę z Taobą na ten temat rozmawiać. Możesz sobie nadal nerdzić w
    > piwnicy i nic mi do tego :]

    Po co więc siejesz dezinformacje, których nawet nie potrafisz sensownie
    uzasadnić aby udowodnić?

    > Nie, to ty się dajesz wkręcać we flejma :D...ale z drugiej strony
    > zasypałbym cię informacjami o "działających" generatorach, z wizją
    > lokalną i pokazaniem jak to funkcjonuje w domu oraz setkami zadowolonych
    > użytkowników D:

    Nie podałeś ani jednego prawdziwgo przypadku. Troche jak z tymi
    wyleczonymi gejami w pismach katolickich, albo gospodarką w TVP Info.
    Przykąłdów tysiące, ale wszystkie wymyślone.

    > Tam nie ma kabli, Szerloku. Już kiedyś pokazywałem rozbiórkę silnika
    > magnetycznego.

    A skąd to wiesz? Że nie ma kabli? Byłeś na miejscu i sprawdzałeś,
    zerkając pod każdy kamień na tej wysepce nie bez powodu wybranej jako
    mocno kamienistą? Czy oglądałeś tylko ten filmik i wyszły Ci idityczne
    wnioski o braku kabli no bo jak to by bys mogło, że ktoś kłamie publicznie?

    > https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    Zdjęto tyle, na ile im pozwolono. Do bateri się nie do kopali. Nie
    dlatego, że jej tam nie ma. Nie mieli śrubokręta żeby wejśc głebiej. Ojej.

    > A tutaj prześmiewca, opłacany przez Arabów:
    > https://youtu.be/zfEky6-Drdk

    Tak, też pikne.

    > https://youtu.be/QOyuZSzkWRU

    To jest te kilka godzin? Czymo ze bardziej minut? Jeden z kolesi pyta
    wprost "to tylko pytanie gdzie jest bateria". Słusznie. Pewnie w środku,
    tylko trzeba było śrubokret przynieść. Liion bez problemu to napędzą na
    czas pokazu.

    > Pff:
    > https://forum.szajbajk.pl/topic/25430-generator-magn
    etyczny-1000-w-infinity-sav-do-e-bike-zamiast-bateri
    /

    Szumiło już wysyła Arabów do przytułków, jak odpali swoje śmietniki. Ba,
    wie już dokładnie ile i jak będzie składał. Został mu tylko do zrobienia
    prądnica. Taka magiczna, co wiecej daje niż pobiera. Jak mu ją ktoś
    zrobi, to będzie bogaty. Chwilowo spawa trafa z mikrofalówek w nadziei,
    że taką zbuduje.

    Iośc frajerów wspierających (w tym finansowo) jego ignoranckie debilizmy
    poraża.

    Chora psychika przemawia takimi argumentami.

    > Kretynów :D

    Tak, na tej grupie kilku się zleciało.

    > Jak dotąd, to ty się kompromitujesz brakiem jakiegokolwiek
    > doświadczenia

    Cieżar dowodu zawsze spoczyta na stronie postulujacej magiczne zjawiska.

    Ty jesteś tą stroną.

    Ja jestem stroną postulującą zwykłe baterie.

    Brzytwa Ockhama się to nazywa i jest niezwykle przydatnym narzędziem, do
    poznawania świata. Oszczędza czas, pieniądze i chroni przed wtopami.

    >, dając się wciągnąć we flejma i nie potrafisz nawet
    > wskazać palcem dokładnie, GDZIE fizycznie jest oszustwo, operując na
    > podanym materiale:]

    W baterii. W pierwszym poście to znajdziesz.

    > Wracając jednak do linkowanego "infinity saw", też nie wiesz dlaczego
    > "producent" to sprzedaje i jak to robi, że go jeszcze nie zabili a kasy
    > ma opór :D

    To bez znaczenia, dla kogokolwiek, jak zdobywa inwestorów. Nadzianych
    imbecyli jest pełno. Jak choćby ci, co inwestowali w Theranos.