eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDarmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy › Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Date: Wed, 23 Feb 2022 00:02:06 +0100
    Subject: Re: Darmowa energia do zasilania lamp LED - projekt naukowy
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 19.02.2022 o 21:42, heby pisze:

    > I ktoś był aż takim idiotą, że kupił? A nie, przeciez tu chodzi o
    > gonienie króliczka, 2025...

    aniczona-odpowiedzialnoscia

    > No, to niepodważalny dowód...

    > Tak tak, papier, to rozumiesz, dużo przyjmie.

    > Nie mogę:
    > 1) nie jestem idiotą
    > 2) nie da się, bo wczesniej umrę ze śmiechu

    No możesz, są modele do składania, nim podejmiesz życiową decyzję :]

    > Ponoć? A sprawdzałeś to ponoć?

    Tak, jest dostępna, oczywiście trzeba zapłacić.

    > Model? Taki do sklejania czy tektury?

    Nie, mały model do składania, nim podejmiesz życiową decyzję.

    > Tak. Inaczej ktoś będzie linki wklejał do usranej śmierci. Musi być
    > jasne stwierdzenie: to scam. Pokazywanie jakiś pasków nie przemówi do
    > idiotów pokroku wyznawców Szumiły, dla których dowód fizyczny jest
    > antydowodem.

    Mylisz się. Nie przemawia bateryjka w każdej żarówce. Jeśli podejmujesz
    dyskusję, powinieneś wskazać dokładnie punkt, dlaczego coś jest
    niemożliwe i nie opierać się na wzorach. Wystarczą proste wypunktowania.

    > Ja widzę znacznie więcej, niż Ci się wydaje. Od kilku lat odczuwam
    > przyjemne odpręzenie oglądając rózne (coraz lepsze) projekty free energy
    > i kombinując jak są napędzane.

    Nie zauważyłem. Wszędzie widzisz bateryjki i pola em a nie potrafisz
    wskazać, że zwyczajnie woda nie płynie pod górkę :)

    > I?

    Nojak? Konto na FB, nikt nie banuje, setki userów, wszystko działa!

    > Po co więc siejesz dezinformacje, których nawet nie potrafisz sensownie
    > uzasadnić aby udowodnić?

    Ja sieję dezinformacje? Porąbało?

    > Nie podałeś ani jednego prawdziwgo przypadku. Troche jak z tymi
    > wyleczonymi gejami w pismach katolickich, albo gospodarką w TVP Info.
    > Przykąłdów tysiące, ale wszystkie wymyślone.

    Nie mogę, bo mnie wytropią i zabiją! :)

    > A skąd to wiesz? Że nie ma kabli? Byłeś na miejscu i sprawdzałeś,
    > zerkając pod każdy kamień na tej wysepce nie bez powodu wybranej jako
    > mocno kamienistą? Czy oglądałeś tylko ten filmik i wyszły Ci idityczne
    > wnioski o braku kabli no bo jak to by bys mogło, że ktoś kłamie publicznie?

    > Zdjęto tyle, na ile im pozwolono. Do bateri się nie do kopali. Nie
    > dlatego, że jej tam nie ma. Nie mieli śrubokręta żeby wejśc głebiej. Ojej.

    No nie. Gość się wystawia na targach dostał sporą ofertę na sporą kasę
    od dobrej firmy...silnik magnetyczny. Twierdzisz że nie działa?

    No nie sprzedał za 16mln$ bo by projekt udupili/zakopali. On chce, żeby
    to propagować/produkować. Serarla też prawie zabili, chociaż to trochę
    inne technologia.

    > To jest te kilka godzin? Czymo ze bardziej minut? Jeden z kolesi pyta
    > wprost "to tylko pytanie gdzie jest bateria". Słusznie. Pewnie w środku,
    > tylko trzeba było śrubokret przynieść. Liion bez problemu to napędzą na
    > czas pokazu.

    No, bateryjka i śmigiełko :)
    Na targach:
    https://youtu.be/0kP_qfbSf-E ...no batery, no water, no...kurwa działa.

    > Cieżar dowodu zawsze spoczyta na stronie postulujacej magiczne zjawiska.
    >
    > Ty jesteś tą stroną.

    Masz wyżej, dyskutuj z faktem :]

    > Ja jestem stroną postulującą zwykłe baterie.

    Jak zwykle, bo zwyczajnie nie potrafisz wskazać nic innego :]

    > Brzytwa Ockhama się to nazywa i jest niezwykle przydatnym narzędziem, do
    > poznawania świata. Oszczędza czas, pieniądze i chroni przed wtopami.

    Kurwa, już pisałem że nie rozumiesz tego sformowania.
    "Entia non sunt multiplicanda praeter necessitatem"

    > W baterii. W pierwszym poście to znajdziesz.
    Megaprymitywne i kompletnie oderwane od rzeczywistości. Nie ma nic
    bardziej prymitywnego chyba :D (nie myl z "brzytwą").

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy TVPi?>>>