  • Data: 2015-01-29 09:19:11
    Temat: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2015-01-28 o 19:55, Budyń pisze:
    > wyobraz sobie ze produkujesz cegły. I na 300tys palet 16 było złych bo sie jakis
    duperszmit w maszynie zepsuł. Kontrola cie dopadła i ci zamknela fabryke bo wyroby
    masz niebezpieczne. No to ty sie odwołujesz do audytora zeby cie przeswietlił bo ty
    masz tylko 1promil złych wyrobów. Audytor faktycznie przyjeżdza, bierze 25 palet do
    sprawdzenia. I tu zaczyna sie różnica miedzy uczciwym audytorem który wezmie próbke
    losową i cie uniewinni, a trefnym któremu wyjdzie 64% złych wyrobów.
    > Gdybys popatrzył na sprwe przez pryzmat własnej kasy to bys wiedział jak sie sprawe
    załatwia UCZCIWIE - a kiedy jest ewidentna mafijna ustawka.
    > Ale ty to cholera wiesz - zatem pojąc nie moge jak mozesz bronic tamtego
    audytora...

    Wiem o co ci chodzi ale to złe porównanie. Skoki próbowały za wszelką
    cenę ukryć posiadanie "złych kredytów" co im się ostatecznie nie udało.
    Znam osobiście sprawę w której skok wypowiedział umowę w połowie
    zeszłego roku przed rozpoczęciem nagonki i odsprzedał kredyt spółce
    której której współwłaścicielem okazała się spółka córka tegoż skoku.